Η γνωστή εταιρεία ανάλυσης των αγορών Canalys, δημοσίευσε σήμερα την έκθεσή της για τη δυναμική της αγοράς των smartphone το 2018 στην Ινδία, και υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Πρώτα απ ‘όλα, οι πωλήσεις κινητών τηλεφώνων αυξήθηκαν συνολικά κατά 10% από το 2017 στη χώρα, η οποία είναι μόνο μία από τις έξι αγορές και στις 20 κορυφαίες που σημείωσαν ετήσια αύξηση. Από απόψεως απόλυτων αριθμών, πωλήθηκαν 12 εκατομμύρια περισσότερα smartphones από το προηγούμενο έτος, γεγονός που αποτελεί την καλύτερη ανάπτυξη οποιασδήποτε αγοράς με αυτούς τους όρους.
Η Xiaomi είναι πρώτη στην κατάταξη, πουλώντας 41 εκατομμύρια συσκευές στην Ινδία το 2018 με μερίδιο αγοράς 29,9%, και έσπρωξε τη Samsung στη δεύτερη θέση με 35,4 εκατομμύρια πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 25,8%. Στην κατάταξη της πεντάδας βρίσκεται η vivo, Oppo και Micromax, και αυτό σημαίνει ότι τόσο η Apple όσο και η Huawei έχουν κολλήσει στο “Others” – μια κατηγορία αποτελούμενη από δεκάδες εταιρείες, οι οποίες κατά το τελευταίο έτος κατάφεραν να πουλήσουν λιγότερες μονάδες στην Ινδία από ότι η Xiaomi και Samsung μαζί.
Η έκθεση αναφέρεται στις τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς, και σημειώστε ότι οι αριθμοί της Realme δεν περιλαμβάνονται στην Oppo, και καθώς η Realme επιμένει ότι πρέπει να θεωρηθεί ως μια ξεχωριστή εταιρεία, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζει αρνητικά την κατάταξη της Oppo.
Είναι ενδιαφέρον ότι η Ινδία έχει γίνει η μεγαλύτερη αγορά της Xiaomi παγκοσμίως, μεγαλύτερη ακόμη και από αυτή της Κίνας. Το τέταρτο τρίμηνο του 2018, η Xiaomi πούλησε 9,4 εκατομμύρια smartphones στην πατρίδα της και 10 εκατομμύρια στην Ινδία. Μιλώντας για το Q4, εάν κοιτάξουμε τους αριθμούς πωλήσεων μόνο για αυτούς τους τρεις μήνες, τότε η Huawei κατέχει την πέμπτη θέση, και μετά από μια εκπληκτική απόδοση, αύξησε τις πωλήσεις της περισσότερο από τέσσερις φορές σε σχέση με το Q4 του 2017 (σε αυτή την τιμή υπολογίζεται και η Honor).
[the_ad_group id=”966″]