News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Smartphones » Canalys: Η Xiaomi έχασε από την Samsung στην Ινδία στο 4ο τρίμηνο, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή το 2022
Smartphones

Canalys: Η Xiaomi έχασε από την Samsung στην Ινδία στο 4ο τρίμηνο, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή το 2022

canalys-logo

Η Canalys δημοσίευσε την έκθεσή της για την ινδική αγορά για το 4ο τρίμηνο του περασμένου έτους, καθώς και την πλήρη αναφορά για ολόκληρο το 2022


Αυτή είναι η πρώτη φορά που είδαμε να παρουσιάζεται μια μεγάλη πτώση των πωλήσεων κατά το 4ο τρίμηνο σε σύγκριση με το 3ο τρίμηνο του ίδιου έτους. Σε ετήσια βάση, στο τελευταίο τρίμηνο σημειώθηκε μια μεγάλη πτώση των όγκων των πωλήσεων που έφτασε στο -27% και είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις για όλο το 2022 να κλείσουν με πτώση που έφτασε στο -6% σε σύγκριση με το 2021.

Αυτή είναι η πρώτη φορά επίσης στα τελευταία 20 τρίμηνα, που η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση ως ο μεγαλύτερος προμηθευτής smartphone στην Ινδία, για πρώτη φορά από το 2017, εκθρονίζοντας την Xiaomi. Ωστόσο, η Xiaomi συνεχίζει να παραμένει στην κορυφή για ολόκληρο το έτος του 2022.

Canalys: Η Samsung καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην Ινδία κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου, η Xiaomi εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή το 2022

Παρόλο που οι πωλήσεις της Samsung για το 2022 μειώθηκαν κατά 21%, κατάφερε να εξασφαλίσει το μεγαλύτερο κομμάτι της ινδικής αγοράς στο 4ο τρίμηνο, με μερίδιο αγοράς που έφτασε στο 21% – δηλαδή με μία αύξηση 2 ποσοστιαίων μονάδων σε ετήσια βάση.

Η vivo ήταν αυτή που αύξησε τις πωλήσεις της περισσότερο μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ινδία – με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 13%, για να της εξασφαλίσουν ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς που φτάνει στο 20%, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση στην κατάταξη.

Canalys: Η Samsung καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην Ινδία κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου, η Xiaomi εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή το 2022

Η Xiaomi έπεσε στην τρίτη θέση το 4ο τρίμηνο του 2022 καταγράφοντας μια τεράστια πτώση κατά 40% στις πωλήσεις και μόλις που κατάφερε να παραμείνει μπροστά από την Oppo, η οποία σημείωσε ανάπτυξη κατά 10%, και ήρθε μόλις 100,000 μονάδες πίσω από την Xiaomi.

Η Realme τα πήγε ακόμη χειρότερα στο 4ο τρίμηνο, αφού ίσα που κατάφερε να κρατήσει το ένα τρίτο των πωλήσεων που κατέγραψε κατά το ίδιο τρίμηνο του 2021, πέφτοντας στην πέμπτη θέση.

Vendor Q4 2022 shipments (million) Q4 2022 market share Q4 2021 shipments (million) Q4 2021 market share Annual growth
Samsung 6.7 21% 8.5 19% -21%
vivo 6.4 20% 5.6 13% 13%
Xiaomi 5.5 17% 9.0 20% -40%
Oppo 5.5 17% 5.0 11% 9%
Realme 2.7 8% 7.6 17% -65%
Others 5.7 18% 8.5 19% -32%
Total 32.4 100% 44.2 100% -27%

Κοιτάζοντας το 2022 στο σύνολό του, η Xiaomi εξακολουθεί να ηγείται στην Ινδία με μερίδιο αγοράς στο 20%, αλλά και πάλι έχασε το μεγαλύτερο έδαφος – χάνοντας πάνω από το ένα τέταρτο των πωλήσεων που είχε κάνει το 2021

Η Samsung είναι δεύτερη, όπως και το 2021, αλλά αυτή την φορά η διαφορά της από την Xiaomi έχει μειωθεί από τα 10 εκατομμύρια μονάδες σε 1 εκατομμύριο μονάδες. Η vivo είναι επίσης πολύ πιο κοντά στην τρίτη θέση, με τις πωλήσεις της να παραμένουν ως επί το πλείστον αμετάβλητες από έτος σε έτος.

Η Oppo ήταν η μόνη στο top 5 που κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις στο 2022 από ό, τι το 2021, βοηθώντας την να ξεπεράσει την αδελφή Realme στην τέταρτη θέση.

Vendor 2022 shipments (million) 2022 market share 2021 shipments (million) 2021 market share Annual growth
Xiaomi 29.6 20% 40.2 25% -26%
Samsung 28.6 19% 30.1 19% -5%
vivo 25.4 17% 25.8 16% -2%
Oppo 22.6 15% 20.9 13% 8%
Realme 20.9 14% 24.3 15% -14%
Others 24.5 16% 20.2 13% 22%
Total 151.6 100% 161.5 100% -6%

Η Canalys λέει ότι η Oppo και η vivo οφείλουν τις πιο θετικές επιδόσεις τους στις πιο επιτυχημένες πωλήσεις που πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου στην Ινδία. Η εστίασή τους στα κανάλια εκτός σύνδεσης τους βοήθησε να αποφύγουν να μοιραστούν τη μοίρα των άλλων εταιρειών, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν αυτό που δέχθηκε το μεγαλύτερο χτύπημα στην Ινδία.

Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι το 2023 θα είναι ένα έτος με αργούς ρυθμούς ανάπτυξης λόγω της επιδείνωσης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, αλλά το 2024, η ινδική αγορά θα επιστρέψει και πάλι πίσω στην πραγματική ανάπτυξη.


Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram  ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!

 

Follow us on Telegram (ENG Language) so that you are the first to learn our every news!

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

Διαβάστε επίσης
Κατά τακτά χρονικά διαστήματα στο Google Play Store, και στο App Store της…