Η IDC δημοσίευσε μια έκθεση στις 30 Απριλίου, στην οποία περιγράφεται ο αριθμός των πωλήσεων που έκαναν διάφοροι κατασκευαστές Smartphone, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Τα στατιστικά στοιχεία αποκάλυψαν ότι η Xiaomi έστειλε συνολικά 25 εκατομμύρια μονάδες, 10% λιγότερες από αυτές του ίδιου τριμήνου το 2018. Ωστόσο, η Xiaomi κυκλοφόρησε μία δήλωση τύπου, στην οποία παρουσιάζει τα αποτελέσματα της IDC, σε ότι αφορά την ίδια, ως λανθασμένα.
Η Xiaomi συγκεκριμένα δήλωσε ότι οι πραγματικές πωλήσεις της στο σύνολο των Smartphones ήταν 27,5 εκατομμύρια μονάδες στο Q1 του 2019, και όχι 25 εκατομμύρια όπως αναφέρει στην έκθεσή της η IDC.
Έτσι λοιπόν, μετά από όλα αυτά, η IDC ανακοίνωσε τώρα ότι θα αναδημοσιεύσει την έκθεσή της, με τα νέα δεδομένα, την επόμενη εβδομάδα.
Ίσως να αναρωτιέστε για πιο λόγο γίνεται όλη αυτή η φασαρία.
Αυτοί οι αριθμοί είναι σημαντικοί για τους επενδυτές καθώς θα πρέπει να γνωρίζουν πόσο καλές επιδόσεις έχουν οι εταιρείες στις οποίες και επενδύουν χρήματα. Ένας μικρότερος αριθμός πωλήσεων για παράδειγμα, μπορεί να επηρεάσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών στην επιχείρηση.
Η έκθεση της IDC διαφέρει από αυτή των παρόμοιων οργανισμών όπως της Canalys, Counterpoint και StrategyAnalytics. Και οι τρεις ανέφεραν ότι η Xiaomi πούλησε 27,8 και 27,5 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα, μία διαφορά δηλαδή που είναι αρκετά μεγάλη από τα 25 εκατομμύρια μονάδες της IDC.
Η Xiaomi είναι σήμερα ένας από τους πέντε κορυφαίους κατασκευαστές στην αγορά των smartphone. Έχει μερίδιο αγοράς 8% και εξακολουθεί να επεκτείνει την εμβέλειά της.
Τον περασμένο μήνα, κυκλοφόρησε τα Redmi Go , Redmi 7 και Redmi Note 7 στη Νιγηρία, σηματοδοτώντας την επανένταξή της στην αγορά της Αφρικής.
[the_ad_group id=”966″]