Πρόσφατα, η IDC, μια πολύ γνωστή στατιστική υπηρεσία, κυκλοφόρησε επισήμως την έκθεση της για την παγκόσμια αγορά για το πρώτο τρίμηνο του 2019, σε ότι αφορά τα Wearables.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, στην παγκόσμια αγορά, η Xiaomi κατέγραψε μερίδιο αγοράς 10,7%.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το Q1 του 2019, η Xiaomi πούλησε 5,3 εκατομμύρια μονάδες, κατατάσσοντάς την πρώτη θέση με αύξηση 43,6%. Η Apple, από την άλλη πλευρά, πούλησε 4,6 εκατομμύρια μονάδες, που αντιπροσωπεύει μία αύξηση στα 14,8% σε ετήσια βάση.
Στη συνέχεια, η Huawei, πούλησε 3,9 εκατομμύρια μονάδες για να καταταχθεί ως τρίτη στην λίστα, παρουσιάζοντας το εκπληκτικό 213% ως αύξηση από έτος σε έτος. Οι Fitbit και Samsung πούλησαν 2,9 και 2 εκατομμύρια μονάδες, για να καταταγούν στην τέταρτη και την πέμπτη θέση αντίστοιχα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Xiaomi έχει ανατρέψει την κυριαρχία της Apple στην αγορά των Wearables συσκευών. Στο τρίτο τρίμηνο του 2018, η Xiaomi ήταν και πάλι στην κορυφή των πωλήσεων, και το Mi Band 3 έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτό το αποτέλεσμα.
Με την Xiaomi να ετοιμάζεται να αποκαλύψει το Mi Band 4, η Apple θα πρέπει να προσπαθήσει πάρα πολύ αν θέλει να φτάσει και πάλι στην κορυφή.
[the_ad_group id=”966″]