News from Xiaomi Miui Hellas
Apple Smartphones Νέα

Άποψη : Είναι ικανή η νέα σειρά των iPhone 11 να αντιστρέψει το αρνητικό ρεκόρ των πωλήσεων ή όχι ;

Πριν αρχίσετε την ανάγνωση, θα πρέπει να σας πούμε πως το παρακάτω άρθρο εκφράζει προσωπικές απόψεις με βάση γνωστά δεδομένα.


Όπως κάθε χρόνο αυτή την εποχή, έτσι και φέτος, η Apple μας παρουσίασε με υπερηφάνεια την νέα σειρά των iPhone που ακούνε στο όνομα iPhone 11, και όπως είναι φυσικό η προσοχή όλων είχε εστιαστεί σε αυτή την εκδήλωση, περιμένοντας από την Ντίβα των Smartphone να μας αποκαλύψει την νέα της γκαρνταρόμπα.

Όπερ λοιπόν και εγένετο, και η Apple μας παρουσίασε τα νέα Smartphone της σειράς iPhone 11, και ….. ως εκ θαύματος οι τιμές στην βασική έκδοση των συσκευών έπεσαν έστω και ελάχιστα σε σχέση με την προηγούμενη σειρά.

Όμως δυστυχώς για μία ακόμη φορά, η Apple όχι μόνο απέτυχε να καινοτομήσει, αλλά φαίνεται πως δεν έχει καταλάβει και πολλά από τα μηνύματα που έλαβε από την κατρακύλα που παρουσιάζουν οι πωλήσεις της εδώ και καιρό.

Πέρα από τον ταχύτερο επεξεργαστή η νέα σειρά δεν φαίνεται να παρουσιάζει κάτι το καινοτόμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, που θα κάνει κάποιον να πει WOW όπως πριν από μερικά χρόνια. Και μάλιστα φαίνεται πως η εταιρεία συνεχίζει να βγάζει συσκευές που πέρα από ελάχιστες διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση και στα χαρακτηριστικά, αποτελούν κατ’ουσία κλώνους της προηγούμενης σειράς με διαφορετική ονομασία.

Και ας εξηγήσουμε παρακάτω την ένστασή μας.

1ον) Είναι δυνατόν από μία εταιρεία την σημερινή εποχή να μένει “κολλημένη” στα 64GB εσωτερικού χώρου στις βασικές της εκδόσεις (με τα 7GB περίπου να καταλαμβάνονται από το λειτουργικό) ;

Και όλα αυτά την στιγμή που αυτά τα καταπληκτικά 4K βίντεο της Apple στα 60fps που παρουσιάστηκαν στην επίδειξη κατά την ανακοίνωση, χρειάζονται περίπου 400MB αποθηκευτικού χώρου ανά λεπτό. Γίνεται γρήγορα σαφές, ότι ακόμη και για τον μέσο χρήστη, τα 64GB είναι πολύ λίγα, πόσο μάλλον για κάποιον που προσπαθεί να αξιοποιήσει στο έπακρο την συσκευή χιλίων δολαρίων που αγόρασε (από το iPhone 11 pro και πάνω), την στιγμή μάλιστα που όπως είναι γνωστό, κανένα από τα iPhone δεν έχει υποστήριξη για επέκταση του αποθηκευτικού χώρου μέσω SD-Card.

2ον) Είναι δυνατόν από μία εταιρεία την σημερινή εποχή να παρέχει στην βασική έκδοση του iPhone 11 φορτιστή στα 5W (ναι καλά διαβάσατε), και να πρέπει να ξοδέψεις κάτι παραπάνω για να αγοράσεις φορτιστή στα 18W, όταν ο ανταγωνισμός σου ήδη ακόμη και σε Midle Range συσκευές με τιμή ως και 4 φορές κάτω, να παρέχει τον φορτιστή 18W δωρεάν στην συσκευασία ;

Θα μου πει κάποιος πως η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας μπορεί να τιμολογεί και να πουλάει ότι θέλει και όπως το θέλει…. και είναι δεκτή μία τέτοια άποψη. Όμως ταυτόχρονα μία τέτοια στάση από μία εταιρεία – όποια και αν είναι αυτή –  δείχνει ότι ο βασικός της στόχος είναι να βγάλει από την μύγα ξύγκι όπως λέμε στην χώρα μας, στοχεύοντας στο πορτοφόλι των πελατών και όχι στην παροχή χαρακτηριστικών που θα τους εξυπηρετήσουν, λες και δεν έχει ήδη “υπερτιμολογήσει” τα προϊόντα της,  σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό που έχει από άλλους κατασκευαστές Smartphone στον χώρο.

Θα μου πείτε ίσως πως αν κάποιος θέλει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο μπορεί κάλλιστα να τον επιλέξει, αφού η εταιρεία του προσφέρει αυτή την επιλογή. Δεκτό… αλλά πόσο θα στοιχίσει σε κάποιον να έχει 2πλάσιο ή τριπλάσιο αποθηκευτικό χώρο σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό ;

Ο παρακάτω πίνακας μιλάει από μόνος του, και μην μας πει κάποιος πως η extra μνήμη πρέπει να στοιχίζει τόσο πολύ στην Apple που να δικαιολογεί αυτές τις αποκλίσεις στις τιμές ανάλογα με τον αποθηκευτικό χώρο.

Κάνετε μόνοι σας τις συγκρίσεις στις τιμές ανάλογα με τον εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο, και δείτε μόνοι σας πόσο παραπάνω θα στοιχίσει σε κάποιον να έχει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό.

Όλα τα παραπάνω δείχνουν με τον ποιο γλαφυρό τρόπο πως η εταιρεία μάλλον δεν έχει καταλάβει τα μηνύματα που έλαβε από την μεγάλη πτώση που είχε στις πωλήσεις της, και συνεχίζει να σφυρίζει αδιάφορα…..

Και ο Τιτανικός ήταν το θαύμα της εποχής που θεωρούνταν αβύθιστος, αλλά τελικά στο παρθενικό του ταξίδι δεν είδε έγκαιρα το παγόβουνο που βρισκόταν σε πορεία σύγκρουσης μαζί του, με αποτέλεσμα να έχουμε το μεγαλύτερο ναυάγιο στην ιστορία.

Είναι δυνατόν η εταιρεία να αγνοεί τα παγόβουνα που είναι μπροστά της, και έρχονται υπό μορφή μηνυμάτων στο ραντάρ των πωλήσεων, και να συνεχίζει να ακολουθεί την ίδια πορεία ;

Πηγή στοιχείων

Μην ξεχνάτε την συμμετοχή σας (εγγραφή) στο φόρουμ μας, η οποία και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το παρακάτω πλήκτρο…

(Αν έχετε ήδη λογαριασμό στο φόρουμ μας δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο εγγραφής)

Εγγραφή στην κοινότητά μας

Ακολουθήστε μας και στο Telegram !

 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

    Xiaomi Miui Hellas
    Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI στην Ελλάδα.
    Διαβάστε επίσης
    Κατά τακτά χρονικά διαστήματα στο Google Play Store, πολλοί δημιουργοί παραχωρούν για περιορισμένο…
    Σήμερα 13/09/2019 το GearBest μας παραχώρησε νέα λίστα με 128 κουπόνια και Flash…
    Translate »