News from Xiaomi Miui Hellas
Apps/Roms Featured Roms Smartphones Xiaomi

Global MIUI 11 : Ανανεώθηκε η λίστα με τις συσκευές που θα λάβουν ενημέρωση στην σταθερή έκδοση !

Ανανεώθηκε η λίστα με τις συσκευές που θα λάβουν την σταθερή έκδοση του Miui 11 (Global Stable ROM)


Σήμερα, η Xiaomi ανακοίνωσε μία ανανεωμένη λίστα για το MIUI 11 Global Stable ROM και στην οποία έχουν προστεθεί και άλλες συσκευές που δεν υπήρχαν στην πρώτη λίστα που είχε δημοσιευτεί πριν από λίγες μέρες.

Στην λίστα, όπως θα δείτε παρακάτω, έχουν προστεθεί πλέον και οι συσκευές της σειράς Mi της Xiaomi που έλειπαν εντελώς από την προηγούμενη λίστα, προκαλώντας ανησυχία στους ιδιοκτήτες των συσκευών.

Η Xiaomi θα κυκλοφορήσει τις Global Stable ROM του MIUI 11 για συνολικά 44 συσκευές, με την έναρξη της πρώτης διανομής να ξεκινάει στις 22 Οκτωβρίου. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη λίστα παρακάτω με το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης.

  • Φάση 1 (22-31 Οκτωβρίου)
    • POCO F1
    • Redmi K20
    • Redmi Y3
    • Redmi 7
    • Redmi Note 7
    • Redmi Note 7s
    • Redmi Note 7 Pro
    • Redmi 7A
    • Mi 8 Pro
    • Mi 8
    • Mi 8 Lite
    • MI MIX 3
    • MI MIX 2S
  • Φάση 2 (4-11 Νοεμβρίου)
    • Redmi K20 Pro
    • Redmi 6
    • Redmi 6 Pro
    • Redmi 6A
    • Redmi Note 5
    • Redmi Note 5 Pro
    • Redmi 5
    • Redmi 5A
    • Redmi Note 4
    • Redmi Y1
    • Redmi Y1 Lite
    • Redmi Y2
    • Redmi 4
    • Mi Mix 2
    • Mi Max 2
    • Mi 9
    • Mi 9 Lite
    • Mi 6
    • Mi Note 3
    • Mi Note 2
    • Mi Max 2
    • Mi Play
    • Redmi 5 Plus
    • Redmi 5A
    • Redmi 4X
  • Φάση 3 (13-29 Νοεμβρίου)
    • Redmi Note 6 Pro
    • Redmi 7A
    • Redmi 8
    • Redmi 8A
    • Redmi Note 8
  • Φάση 4 (18-26 Δεκεμβρίου)
    • Redmi Note 8 Pro

Η Xiaomi λέει ότι αυτές οι ημερομηνίες βασίζονται στο τρέχον πρόγραμμα δοκιμών, και οι πραγματικές ημερομηνίες μπορεί να διαφέρουν.

Πηγή

Μην ξεχνάτε την συμμετοχή σας (εγγραφή) στο φόρουμ μας, η οποία και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το παρακάτω πλήκτρο…

(Αν έχετε ήδη λογαριασμό στο φόρουμ μας δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο εγγραφής)

Εγγραφή στην κοινότητά μας

Ακολουθήστε μας και στο Telegram !

Σχετικά άρθρα

13 σχόλια

Avatar
Δημήτρης 22 October 2019 at 21:38

το xiaomi redmi note 5a???? ας μου απαντησει καποιος σας παρακαλω πολυ

Απάντηση
Avatar
Fanis 18 October 2019 at 21:53

Δηλαδή θα πάρει το mi max 2 και το mi max 3 όχι?

Απάντηση
Miui_Art
Miui_Art 18 October 2019 at 22:04

Το Mi Max 3 έχει ήδη πάρει MIUI 11 σε Developer και Stable – China ROM.
Λες να μην πάρει Global ? Είναι απίθανο….

Όπως είπα και σε προηγούμενη απάντηση, η λίστα ούτε ολοκληρωμένη 100% είναι αλλά ούτε και ακριβής στις ημερομηνίες θα είναι αφού έχει ως βάση το Region της Ινδίας.

Ηρεμήστε… Θέμα μερικώς εβδομάδων είναι να δείτε την πολυπόθητη ειδοποίηση αναβάθμισης στις συσκευές σας.

Απάντηση
Avatar
Takis 18 October 2019 at 20:46

Τι 22 με 31 Οκτωβρίου? σήμερα το Redmi 7A Global έλαβε την: MIUI 11.0.2.0 | Σταθερή ?

Απάντηση
Avatar
Fanis 18 October 2019 at 22:13

Οκ.Άντε να δούμε.?

Απάντηση
Avatar
ΙΩΑΝΝΗΣ 19 October 2019 at 17:28

Παιδιά εγώ έχω το redmi note 4 snapdragon έχω τη ελληνική ρομ. Θα μπορέσω με κάποιο τρόπο να την βάλω η πρέπει να πάω στην global; ευχαριστώ σε όποιον απαντήσει

Απάντηση
Miui_Art
Miui_Art 19 October 2019 at 17:51

Θα πρέπει πρώτα να περιμένεις να βγει επίσημα η ROM για την συσκευή σου !!!!

Απάντηση
Avatar
Αφροδίτη 19 October 2019 at 23:21

Τί εννοείς να βγει επίσημα? Πώς θα το ξέρουμε αυτό?

Miui_Art
Miui_Art 18 October 2019 at 21:14

Περιμένεις να είναι απόλυτες οι ημερομηνίες ?
Το άλλο ανέκδοτο με τον ΤΟΤΟ το ξέρεις ? ?

Φίλοι μου, κατά βάση η λίστα έχει ως αναφορά το Region της Ινδίας οπότε οι ΕΕ Global ROM μόνο κατά προσέγγιση μπορεί κάποιος να υποθέσει ημερομηνίες,

Οι Ελληνικές XTRV πάντως ήδη έχουν και Developer & Stable MIUI 11 ROM, επειδή βασίζονται σε Source από Κίνα/Xiaomi.eu.

Απάντηση
Avatar
Takis 18 October 2019 at 21:26

Σωστός!

Απάντηση
Avatar
kostas_falcon 18 October 2019 at 18:45

Πάλι λείπουν συσκευές…. Που είναι το Mi Max3?

Απάντηση
Avatar
ΠΑΠΑΣ 18 October 2019 at 15:29

Σκάσαμε 400 ευρώ στo mi 9 για να ενημερωθεί μετά από το περσινό m8 … έλεος.

Απάντηση