Η RedMi δεν πρόκειται μόνο να επικεντρωθεί στα smartphones, αλλά επιθυμεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της μητρικής Xiaomi με προϊόντα IoT.
Στην πρόσφατη εκδήλωση για την ανακοίνωση των Redmi 7 και Note 7 Pro στην Κίνα, ο CEO της εταιρείας βρήκε ευκαιρία να μιλήσει, για την ανεξάρτητη πια, μάρκα. Συγκεκριμένα, ο Lu Weibing ανακοίνωσε τις πέντε στρατηγικές και τους στόχους της εταιρείας:
- Προσήλωση στην απόλυτη απόδοση κόστους (VFM).
- Προσοχή στην υψηλή ποιότητα.
- Επιτάχυνση της διεθνοποίησης.
- Ανάπτυξη στην αγοράς smartphone υψηλής τεχνολογίας (premium κατηγορία).
- Ανάπτυξη του χαρτοφυλάκιου (5G και AIoT) και δημιουργία οικοσυστήματος Redmi.
Όπως βλέπετε, η εταιρεία δεν πρόκειται μόνο να επικεντρωθεί στα smartphones, αλλά επιθυμεί να ακολουθήσει το παράδειγμα της μητρικής Xiaomi με προϊόντα IoT. Εκτός των δύο κινητών, η εταιρεία παρουσίασε τα Redmi Airdots (ίδια με τα Airdots της Xiaomi αλλά στην μισή τιμή) και ένα πλυντήριο 8 κιλών στα 104 ευρώ!
O Lu Weibing θέλει η εταιρεία να είναι η κορυφαία στα οικονομικά κινητά και παράλληλα να βγάλει την πρώτη της premium ναυαρχίδα. Βλέπουμε να αναπτύσσεται σιγά-σιγά, μια σχέση παρόμοια με αυτή της Huawei-Honor, μεταξύ των Xiaomi και Redmi. Βλέποντας την τιμή των Airdots και τα χαρακτηριστικά του Note 7 Pro, μπορώ να πω ότι βλέπουμε μια πολύ καλή αρχή.
[the_ad_group id=”966″]