News by Xiaomi Miui Hellas
Xiaomi

RedMi Note 7 Pro : H απάντηση της Xiaomi για το περιστατικό με την έκρηξη μπαταρίας!

Η Xiaomi απάντησε σήμερα για το περιστατικό, και εξήγησε ότι οφείλεται σε προηγούμενη βλάβη της συσκευής, η οποία μπορεί να έχει παραβιάσει την ακεραιότητα της μπαταρίας πολυμερούς λιθίου.

Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει εξασφαλίσει την ικανοποίηση του πελάτη και έχει παράσχει στην Kumar όλη την απαραίτητη βοήθεια. Η εταιρεία δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το είδος της ζημιάς, που έγινε στο τηλέφωνο, που θα μπορούσε να έχει κάνει την μπαταρία να εκραγεί.

Το ιστορικό του περιστατικού μπορείτε να το διαβάσετε παρακάτω….


Ο  κάτοχος, με όνομα, Vikesh Kumar από το Gurgaon, δήλωσε ότι το κινητό του εξερράγη καθώς «έσκασε» η μπαταρία του. Το κινητό έβαλε στην τσάντα του φωτιά και την έκαψε εντελώς. Το smartphone είχε αγοραστεί τον Δεκέμβριο του 2019 και όλες τις φορτίσεις του τις έκανε με τον εργοστασιακό φορτιστή.

Ο Kumar δεν τραυματίστηκε αλλά αναφέρει ότι απογοητεύτηκε από την απόκριση του κέντρου εξυπηρέτησης Xiaomi, το οποίο πρώτα προσπάθησε να τον κατηγορήσει για την έκρηξη και στη συνέχεια προσπάθησε να κερδίσει χρήματα από αυτόν για μια μονάδα αντικατάστασης.

Το περιστατικό συνέβη προχθές  και ο πελάτης της Xiaomi αναφέρθηκε στο γεγονός στα κοινωνικά μέσα χθες.

Ο Kumar ανέφερε ότι το κινητό του ήταν 90% φορτισμένο όταν έφτασε στο χώρο εργασίας του. Σύντομα αισθάνθηκε ότι η θερμοκρασία του smartphone ανέβενε σταθερά και έβγαλε το τηλέφωνο από την τσέπη του δευτερόλεπτα αργότερα. Είδε καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος και πέταξε το κινητό μέσα στην τσάντα του που ήταν δίπλα, οπότε και εξερράγη η συσκευή.

Ανέφερε ότι η φλόγα ήταν τόσο μεγάλη που δεν έσβησε η φωτιά  χωρίς τη χρήση πυροσβεστήρα. Ο Kumar λέει ότι θα μπορούσε να υποστεί σωματική ζημιά εάν καθυστερούσε να βγάλει το τηλέφωνο από την τσέπη του ακόμα και 5 δευτερόλεπτα.

Ο Kumar στην συνέχεια πήγε σε ένα κέντρο εξυπηρέτησης της Xiaomi στην πόλη. Τα στελέχη σύμφωνα με τον ίδιο προσπάθησαν να τον κατηγορήσουν για την έκρηξη, λέγοντάς του ότι ήταν αυτός που ήταν υπεύθυνος προκαλώντας βλάβη στο smartphone.

Όταν ο Kumar αρνήθηκε να λάβει την ευθύνη, το κέντρο εξυπηρέτησης προσπάθησε να τον πιέσει να πληρώσει το 50% του κόστους του smartphone για να το αντικαταστήσει μια νέα μονάδα Redmi Note 7 Pro. Στο δελτίο εργασιών που παρείχε το κέντρο εξυπηρέτησης δεν αναφέρει την έκρηξη ως πρόβλημα, αλλά ως «σφάλμα» εμφανίζει την ένδειξη «Power On Fault».

Το θέμα έχει φτάσει στην Xiaomi και για οτιδήποτε νεώτερο προκύψει θα σας ενημερώσουμε.

Πηγή


Μην ξεχνάτε την συμμετοχή σας (εγγραφή) στο φόρουμ μας, η οποία και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το παρακάτω πλήκτρο…

(Αν έχετε ήδη λογαριασμό στο φόρουμ μας δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο εγγραφής)

Εγγραφή στην κοινότητά μας

Ακολουθήστε μας και στο Telegram !

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

Διαβάστε επίσης
Όπως μάθαμε σήμερα, η Xiaomi μέσω τις RedMi (θυγατρική της εταιρείας), ετοιμάζεται να…
Σήμερα 16/03/2020 το GearBest μας παραχώρησε νέα λίστα με 122 κουπόνια και Flash Sales…
Translate »