Η Counterpoint Research δημοσίευσε την αναφορά της για τον μήνα Αύγουστο, και η Samsung μεγαλώνει το μερίδιο αγοράς που έχει σε σχέση με την Huawei, που συνεχίζει να αιμορραγεί ακατάσχετα.
Έτσι λοιπόν, το χάσμα του μεριδίου αγοράς που κατέχει η Samsung φτάνει τώρα στο 22% των παγκόσμιων πωλήσεων smartphone για τον Αύγουστο.
Σε σύγκριση με τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η Samsung κέρδισε μερίδιο αγοράς επιπλέον 2%, με την Huawei να πέφτει τώρα στο 16% από το 21% που είχε τον περασμένο Απρίλιο.
Παρόλο που οι πρώτοι οι καλοκαιρινοί μήνες ήταν πιο σκληροί για όλους τους κατασκευαστές smartphone λόγω της πανδημίας του Covid-19, ιδιαίτερα καθώς η Ινδία τέθηκε υπό το καθεστώς του Lockdown, η Samsung ανέκαμψε και πάλι όταν άνοιξε η αγορά και πάλι κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Επίσης τα γεωπολιτικά προβλήματα που έχει η Κίνα με την Ινδία, λειτούργησαν υπέρ της Samsung, η οποία κατάφερε να επιτύχει τον Αύγουστο την καλύτερη απόδοση που είχε στην Ινδία από το 2018, χάρη στο επιθετικό διαδικτυακό μάρκετινγκ.
Η Apple κατάφερε επίσης να διατηρήσει το μερίδιό της στο 12% σε σύγκριση με τον Απρίλιο, και τώρα με την κυκλοφορία της νέας σειράς του iPhone 12, αναμένουμε να δούμε μία αύξηση του μεριδίου αγοράς που θα γίνουν εμφανείς στο τελευταίο τρίμηνο του έτους. Παρόλο που τα νέα iPhone έρχονται λίγο αργότερα φέτος, τα φετινά best-seller της εταιρείας όπως : το iPhone SE (2020) και το iPhone 11, θα πρέπει να διατηρήσουν τις πωλήσεις σταθερές μέχρι τότε.
“Οι γεωπολιτικές εντάσεις μεταξύ των κρατών (ΗΠΑ vs Κίνα), επηρεάζουν την αγορά των smartphone με πολλούς τρόπους, και βλέπουμε δυνατούς παίκτες όπως η Samsung, η Apple, η Xiaomi και η OPPO να επωφελούνται περισσότερο. “, δήλωσε ο ερευνητής – αναλυτής Minsoo Kang.
Η Xiaomi σημείωσε και αυτή αξιόλογη αύξηση του μεριδίου αγοράς, και αναμένεται να συνεχίσει να κερδίζει πόντους καθώς η ίδια αλλά και η Oppo γίνονται τώρα οι εναλλακτικοί κινέζοι κατασκευαστές τηλεφώνων που γεμίζουν το κενό που άφησε στην Ευρώπη, το μειωμένο μερίδιο αγοράς της Huawei.