Το TikTok είναι πραγματικά ασταμάτητο : Η νέα πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο μόλις ώθησε την Google στην δεύτερη θέση, για να γίνει ο πιο δημοφιλής ιστότοπος στον κόσμο.
Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από την κατάταξη της επισκεψιμότητας στο Διαδίκτυο για το έτος 2021 που παρουσίασε η Cloudflare.
Το TikTok κατάφερε πέρυσι να μπει για πρώτη φορά στη λίστα με τους 10 κορυφαίους ιστότοπους στην Cloudflare, κατακτώντας την έβδομη σε δημοτικότητα πίσω από την Google, Facebook, Microsoft, Apple, Netflix και Amazon. Για το 2021, η σειρά αυτής της λίστας παραμένει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητη, καθώς η Amazon ανέβηκε κατά μία θέση, αλλάζοντας θέσεις με το Netflix, εκτός βέβαια από την τρελή άνοδο που είχε το TikTok, το οποίο τώρα βρίσκεται στην κορυφή.
Σε μια ανάρτηση που έκανε η Cloudflare, σημείωσε ότι η σύγκριση των αριθμών μεταξύ των δύο ετών θα μπορούσε να αποφέρει δυνητικά παραπλανητικά αποτελέσματα, καθώς η υπηρεσία συγκέντρωσε τα δεδομένα μόνο από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2020 (σε σύγκριση με όλους τους 12 μήνες που καταγράφηκαν το 2021).
Σύμφωνα με την Cloudflare, το TikTok μπήκε για πρώτη φορά στην παγκόσμια κατάταξη της επισκεψιμότητας στις 17 Φεβρουαρίου 2021, και ακολούθησαν μερικές ακόμη ημέρες τον Μάρτιο και τον Ιούνιο, ενώ πλέον βρίσκεται μόνιμα στην κορυφή από τα τέλη Αυγούστου.
Η δημοτικότητα της εφαρμογής έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ενώ αρχικά προσέλκυσε κυρίως το εφηβικό κοινό, στην συνέχεια κέντρισε την περιέργεια των χρηστών όλων των ηλικιών και δημογραφικών ομάδων.
Top 10 — Most popular domains (late) 2021
1 TikTok.com
2 Google.com
3 Facebook.com
4 Microsoft.com
5 Apple.com
6 Amazon.com
7 Netflix.com
8 YouTube.com
9 Twitter.com
10 WhatsApp.com
Top 10 — Most popular domains (late) 2020
1 Google.com
2 Facebook.com
3 Microsoft.com
4 Apple.com
5 Netflix.com*
6 Amazon.com
7 TikTok.com
8 YouTube.com
9 Instagram.com *
10 Twitter.com
Αυτή η τρελή αύξηση της δημοτικότητας του TikTok δεν πέρασε απαρατήρητη μεταξύ των διαφημιστών, καθώς την ίδια ημέρα που η Cloudflare δημοσίευσε τη λίστα με τις κατατάξεις της, οι New York Times ανέφεραν ότι πολλές εταιρείες βλέπουν τώρα την πλατφόρμα του TikTok ως το «ιερό δισκοπότηρο του μάρκετινγκ».
Σύμφωνα με τους New York Times, η επένδυση σε διαφημιστικό χώρο στο TikTok φαίνεται να ήταν ένα ασφαλές στοίχημα, με το hashtag #TikTokMadeMeBuyIt να έχει προβληθεί πλέον περισσότερες από 7 δισεκατομμύρια φορές μέσα στην εφαρμογή.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn