News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Smartphones » Xiaomi » Ένας χρήστης ζητά επισήμως συγνώμη για την ανάρτηση αρνητικής κριτικής για το Mi 11 Ultra
Xiaomi

Ένας χρήστης ζητά επισήμως συγνώμη για την ανάρτηση αρνητικής κριτικής για το Mi 11 Ultra

xiaomi-logo

Πριν από λίγες ημέρες, εκδικάστηκε σε δικαστήριο στην Κίνα μία μήνυση που κατέθεσε η Xiaomi ενάντια σε έναν χρήστη του Mi 10 Ultra, για σκόπιμη δυσφήμιση.


Το δικαστήριο αφού εκδίκασε την υπόθεση, ζήτησε από τον ενάγοντα σε δίκη να ζητήσει επίσημα συγγνώμη από την Xiaomi, δημοσιεύοντας μία επιστολή στα τοπικά μέσα.

Η επιστολή που δημοσιεύτηκε από τον χρήστη παρουσιάζεται παρακάτω….

Δήλωση συγγνώμης

Στις 17 Αυγούστου 2020, έδωσα ψευδώς αρνητικά σχόλια για δύο Smartphones της σειράς του Mi 10 Ultra μέσω της πλατφόρμας του καταστήματος JD. Μετά την απόφαση του περιφερειακού δικαστηρίου Yuhuatai της πόλης του Ναντζίνγκ (υπόθεση αριθ. (2021) Su 0114 Minchu No. 1430), δηλώνψ ότι είχα δημοσιεύσει ψευδείς κριτικές των προϊόντων που αποτελούν άμεση δυσφήμιση της Xiaomi. Αναγνωρίζω το σφάλμα μου και ζητώ ειλικρινά συγνώμη.

Τί όμως συνέβη ακριβώς;

Πριν από ένα χρόνο, στις 11 Αυγούστου, ο κος Ζανγκ αγόρασε δύο Mi 10 Ultra της Xiaomi και δημοσίευσε δύο κριτικές των προϊόντων στις 17 Αυγούστου μέσω της πλατφόρμας του καταστήματος JD.



Σε ένα από αυτά τα μηνύματα – κριτικές έγραφε τα εξής:

Είμαι ιδιοκτήτης αυτού του μοντέλου για μια εβδομάδα και η συσκευή κράσαρε συνολικά οκτώ φορές. Επίσης, όταν παίζετε παιχνίδια το τηλέφωνο ζεσταίνεται πολύ ξεπερνώντας τους 50°C. Αν και η ταχύτητα φόρτισης είναι πολύ γρήγορη, η κατανάλωση ισχύος είναι επίσης πολύ μεγάλη, με αποτέλεσμα η συσκευή να μένει χωρίς μπαταρία μετά από δύο ώρες χρήσης.

Σε ένα άλλο μήνυμά του αναφέρει:

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας δεν είναι καλή. Μετά από μια εβδομάδα χρήσης, η συσκευή είναι πολύ ζεστή, καθυστερεί υπερβολικά, υπάρχει ασάφεια στις λήψεις φωτογραφιών, έχει αργή φόρτιση και το τηλέφωνο δεν είναι αδιάβροχο.

Το δικαστήριο όμως διαπίστωσε ότι ο Ζανγκ έλαβε το κινητό τηλέφωνο στις 16 Αυγούστου, αλλά δεν το χρησιμοποίησε για μια εβδομάδα. Όσο για το την δεύτερη συσκευή που αγόρασε, αυτή ούτε καν που την άνοιξε από την συσκευασία της και την πούλησε αμέσως. Αποδεικνύεται λοιπόν ότι ο Ζανγκ, απλώς δημοσίευσε σκόπιμα αυτές τις αρνητικές κριτικές και τα μηνύματα με σκοπό την εσκεμμένη δυσφήμιση  της εταιρείας.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν πως οι δημοσιεύσεις του έγιναν αφορμή να λάβουν μεγάλη έκταση και πολλοί άλλοι χρήστες αναδημοσίευσαν ξανά τα σχόλια και τις κριτικές του για πολλές φορές.

Ο Ζανγκ αφού αναγκάστηκε από το δικαστήριο να αφαιρέσει αυτά τα σχόλια από την JD και να δημοσιεύσει επίσημα επιστολή συγνώμης, πλήρωσε επίσης στην Xiaomi 30.000 γιουάν (~ 4639 $) ως αποζημίωση.



Αυτή είναι η δεύτερη υπόθεση που εκδικάζεται για λογαριασμό της Xiaomi που αφορά το Mi 11 Ultra. Η προηγούμενη υπόθεση αφορούσε τις διαρροές για τα χαρακτηριστικά της συσκευής πριν από την επίσημη παρουσίασή της, παραβιάζοντας την συμφωνία εμπιστευτικότητας (NDA) που υπέγραψε ένας Blogger με την Xiaomi.

Blogger καλείται να πληρώσει υπέρογκο χρηματικό πρόστιμο για το βίντεο με το Unboxing του Mi 11 Ultra

Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!

 

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε ένα Review

Xiaomi Miui Hellas
Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
Bρισκόμαστε ήδη στα μέσα Ιουλίου και σήμερα το GoDeal24 σας έχει πραγματικά απίστευτες…