News by Xiaomi Miui Hellas
Smartphones

Η Xiaomi υπερδιπλασιάζει το μερίδιό της στις πωλήσεις smartphone στην Ευρώπη κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Οι πωλήσεις των Smartphone στην Ευρώπη σημείωσαν μεγάλη πτώση κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, λόγω της πανδημίας του COVID-19.


Σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν σήμερα από την Counterpoint Research, οι συνολικές πωλήσεις των Smartphone στην Ευρωπαϊκή αγορά ήταν κατά 24% λιγότερες κατά τη διάρκεια των τριών μηνών, από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 20% στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Συνολικά, η Samsung παρέμεινε και πάλι στην κορυφή των πωλήσεων στην ήπειρο, κατέχοντας μερίδιο αγοράς που φτάνει στο 35% κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου.

Αυτό αν και αντιπροσωπεύει μία μείωση κατά μία εκατοστιαία μονάδα σε σχέση με το 36% του μεριδίου που κατείχε η Samsung κατά το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους, ωστόσο είναι αξιοσημείωτη επίδοση αν λάβεις κανείς υπόψιν του και το τραγικό καθεστώς της πανδημίας του COVID-19, που ταλαιπωρεί όλους τους τομείς της αγοράς σε όλο τον κόσμο.

Η Xiaomi υπερδιπλασιάζει το μερίδιό της στις πωλήσεις smartphone στην Ευρώπη κατά το δεύτερο τρίμηνο

Η Apple είδε το μερίδιό της στην Ευρώπη να αυξάνεται κατά 13,3% κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, επιτρέποντάς της να μειώσει κατά  3 ποσοστιαίες μονάδες την διαφορά της από την Samsung. Το μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη για τα iPhone της Apple ανήλθε στο 17% για το δεύτερο τρίμηνο, από το 15% που είχε πέρυσι.

Η Huawei αυτή την φορά βρέθηκε στην τρίτη θέση πίσω από την Apple, γνωρίζοντας μεγάλη πτώση, με το μερίδιο αγοράς να πέφτει στο 16%. Η Xiaomi παρέμεινε στην τέταρτη θέση με μερίδιο αγοράς στο 13%, αλλά πετυχαίνοντας ταυτόχρονα μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις της.

Χάρη στη φιλοσοφία της Xiaomi που προσφέρει πολύ αξιόλογες Value For Money συσκευές, μπόρεσε να υπερδιπλασιάσει το μερίδιό της στο 13% από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο. Η Oppo κατέχει μόνο το 3% της αγοράς στην Ευρώπη, αλλά είναι ουσιαστικά το τριπλάσιο μερίδιο σε σχέση με το 1% που είχε κατά το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.

Η Samsung παραμένει στην κορυφή των charts πωλήσεων smartphone στην Ευρώπη κατά το δεύτερο τρίμηνο

Ο VP της Counterpoint, Peter Richardson, ανέφερε ότι …

Ο αντίκτυπος του COVID-19 έγινε πολύ άμεσος στην Ευρώπη κατά τον Απρίλιο, καθώς ήταν ο πρώτος πλήρης μήνας του Lock-Down σχεδόν σε ολόκληρη την ήπειρο, προκαλώντας μία μείωση των πωλήσεων που φτάνουν περίπου στο 45% από έτος σε έτος και στο 30% από μήνα σε μήνα.

Τα Lock-Down άρχισαν να χαλαρώνουν σε ολόκληρη την Ευρώπη από τον Μάιο και μετά, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να ανακάμπτουν κατά +33% από μήνα σε μήνα. Ο Ιούνιος ήταν εξίσου καλός μήνας, σημειώνοντας μια περαιτέρω διαδοχική αύξηση στο +34%. Αν και οι συγκρίσεις από μήνα σε μήνα  φαίνονται καλές, για το σύνολο όμως του τριμήνου εξακολουθεί να δείχνει μία πτώση που φτάνει στο -24 % από έτος σε έτος.

Οι κινέζοι κατασκευαστές smartphone αποτελούσαν το 35% των τηλεφώνων που πωλήθηκαν στην ήπειρο κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου. Χάρη στην πολύ καλή ζήτηση για τις σειρές των  OnePlus 7T και OnePlus 8, η OnePlus είδε τις πωλήσεις της στην Ανατολική Ευρώπη να αυξάνονται κατά 128% σε ετήσια βάση.

Ο αναλυτής της Counterpoint Research,  Abhilash Kumar,  σημειώνει ότι…

Η Samsung συνεχίζει να ηγείται της αγοράς. Το μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε από το 33% στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, στο 35% κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Αυτό οφείλεται στο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο και τις νέες σειρές προϊόντων, που ανταποκρίνονται στις διάφορες κατηγορίες τιμής.

Η Apple, υποστηριζόμενη από την καλή απόδοση των σειρών iPhone SE και 11, περιόρισε την πτώση του όγκου των πωλήσεών της στο -14% από έτος σε έτος, ενώ η Huawei γνώρισε πτώση κατά -46% από έτος σε έτος, κυρίως λόγω των εμπορικών κυρώσεων των ΗΠΑ στην Κίνα.

Η Xiaomi και η Oppo αύξησαν το μερίδιό τους κατά 64% και 52% αντίστοιχα από έτος σε έτος, ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Με τις ελκυστικές προδιαγραφές των συσκευών τους σε προσιτές τιμές, κατάφεραν να προσελκύσουν μερικούς από τους “πελάτες” της Huawei, και να κερδίσουν μερίδιο εις βάρος της.

Σε έξι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες που επισημάνθηκαν από την Counterpoint (Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Γαλλία, Ρωσία, Γερμανία και Ιταλία), η Samsung ήταν ο ηγέτης σε τέσσερις από αυτές, με την Apple να βρίσκεται στην κορυφή στο Ηνωμένο Βασίλειο και η Huawei να είναι στην κορυφή στην αγορά της Ρωσίας.

Σε έξι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, η Samsung ήταν στην κορυφή σε τέσσερις από αυτές

Η Παγκόσμια αγορά

Τον περασμένο μήνα, η Counterpoint είχε δημοσιεύσει και τα αποτελέσματα για την παγκόσμια αγορά  για το μήνα Μάιο, η οποία δείχνει την Huawei να παραμένει στην κορυφή κατέχοντας μερίδιο που φτάνει στο 19,7%, ακολουθούμενη από το 19,6% της Samsung.

Με μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς που φτάνει στο 13%, η Apple ήταν στην τρίτη θέση κατά τη διάρκεια του μήνα. Η κατάκτηση της κορυφής από την Huawei είναι ένα αρκετά μεγάλο επίτευγμα, αν λάβει κανείς υπόψιν του πως η εταιρεία δεν μπόρεσε να αποκτήσει πρόσβαση στην αλυσίδα εφοδιασμού από τις ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένης και της Google) από τα μέσα Μαΐου του 2019.

Πηγή


Μην ξεχνάτε την συμμετοχή σας (εγγραφή) στο φόρουμ μας, η οποία και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το παρακάτω πλήκτρο…

(Αν έχετε ήδη λογαριασμό στο φόρουμ μας δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο εγγραφής)

Εγγραφή στην κοινότητά μας

Ακολουθήστε μας και στο Telegram !

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

Διαβάστε επίσης
Εάν εργάζεστε στο σπίτι λόγω της τρέχουσας πανδημίας είτε θέλετε απλώς να αναβαθμίσετε…
Σήμερα, η Xiaomi έχει τη δυνατότητα να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Huawei, η…
Translate »