News from Xiaomi Miui Hellas
Featured Gadgets Wearables Νέα

IDC: Η Xiaomi και η Apple κυριαρχούν στην αγορά των Wearables !

Η ισχυρή ανάπτυξη στην αγορά των smartphone είναι τώρα παρελθόν καθώς οι αποστολές αυξήθηκαν μόλις κατά 1,8% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018, αλλά, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε η IDC , το τμήμα των Wearables εξακολουθεί να αποδίδει αρκετά καλά.

 

Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου, οι παγκόσμιες αποστολές των Wearables έφθασαν στο εντυπωσιακό ποσό των 32 εκατομμυρίων τεμαχίων. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μία αύξηση 21,7% έναντι των 26,3 εκατομμυρίων μονάδων που πωλήθηκαν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2017, και είναι σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα των πολύ καλών πωλήσεων από την Xiaomi και την Apple, δύο εταιρείες που ανταγωνίζονται σε εντελώς διαφορετικά τμήματα της αγοράς.
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2018, η Xiaomi εξακολούθησε να κυριαρχεί στην περιοχή του fitness band χάρη στην τεράστια επιτυχία του Mi Band 3. Παρά τη συνεχιζόμενη επέκτασή της στις διεθνείς αγορές όπως η Ευρώπη και η Αφρική, οι πωλήσεις στην Κίνα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 61% (6.9 εκατομμύρια μονάδες).
Η Apple , από την άλλη πλευρά, ήταν και πάλι ο νούμερο ένα κατασκευαστής smartwatch με πωλήσεις 4,2 εκατομμυρίων μονάδων, αυξημένες κατά 54% από τα 2,7 εκατομμύρια μονάδες που έκανε ένα χρόνο πριν. Από αυτό το σύνολο, το 80% αποδόθηκε στα μοντέλα της σειράς 3 του 2017, ενώ η νέα σειρά 4 απέκτησε το 20% των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων διαθεσιμότητας.
Στο τμήμα των smartwatch, η Fitbit εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση με τις ισχυρές πωλήσεις του Versa. Στη συνέχεια, η Huawei ακολούθησε την τρίτη θέση, κυρίως λόγο των ενημερώσεων που έκανε για τη σειρά Huawei Watch, η οποία ήταν αρκετή για να διατηρήσει το προβάδισμα της έναντι της Samsung . Μιλώντας για αυτό, η έκθεση ισχυρίζεται ότι το σύνολο των πωλήσεων εξακολουθεί να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο παλιό Gear S3.
Αναφορικά για το μέλλον, το Apple Watch Series 4 αναμένεται να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων στο τμήμα smartwatch, χάρη στο νέο του Design, και τις λειτουργίες που εστιάζουν στην υγεία. Ομοίως, η εστίαση της Fitbit στην υγεία, αναμένεται να συνεχίσει να τις παρέχει ισχυρές πωλήσεις.

Μην ξεχνάτε την συμμετοχή σας (εγγραφή) στο φόρουμ μας, η οποία και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το παρακάτω πλήκτρο…

(Αν έχετε ήδη λογαριασμό στο φόρουμ μας δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο εγγραφής)

Εγγραφή στην κοινότητά μας

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

    Xiaomi Miui Hellas
    Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI στην Ελλάδα.
    Translate »