Καθώς το MIUI 13 & 14 συνεχίζει να εξελίσσεται και να μεγαλώνει, ορισμένα προβλήματα ενδέχεται να προκύψουν και να επηρεάσουν την ομαλότητα και τη λειτουργικότητα του τηλεφώνου στην καθημερινή χρήση.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι Mi Testers και Mi Fans εργάζονται σκληρά για την εύρεση και την αναφορά αυτών των προβλημάτων, επομένως οι προγραμματιστές θα παρέχουν επιδιορθώσεις το συντομότερο δυνατό. Σε αυτή τη νέα σειρά νημάτων, σκοπεύουμε να μοιραστούμε με όλους εσάς τους θαυμαστές του Mi, τα πιο συνηθισμένα ζητήματα που εντοπίζονται στη ROM.
Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με την λίστα των προβλημάτων.
Εβδομαδιαία αναφορά σφαλμάτων στο MIUI 13 & 14 (EEA & Global Version – Vol.110 – 18 Μαρτίου 2023)
Συσκευή : Poco F3, Xiaomi 12X, Xiaomi 12T Pro, Xiaomi 12 Lite, Xiaomi 11i
- Πρoβλήματα : Η voeazul (εφαρμογή αεροπορικής εταιρείας της Βραζιλίας) κατά την ενημέρωση των ειδοποιήσεων, προκαλεί την ενεργοποίηση της πλήρους οθόνης
- Έκδοση MIUI που επηρεάζεται : V14.0.1.0.TKWRUXM, V14.0.3.0.TLDMIXM, V14.0.1.0.TLFMIXM, 14.0.3.0.TLIMIXM, V14.0.1.0.TKAMIXM (Global – Russia ROM)
- Αιτία του προβλήματος : Γίνεται ανάλυση του προβλήματος
- Κατάσταση : Θα γίνει σύντομα διανομή νέας ROM
Συσκευή : Xiaomi 11T
- Πρόβλημα : Γρήγορη εξάντληση της μπαταρίας
- Έκδοση MIUI που επηρεάζεται : V14.0.1.0.TKWRUXM (Russia ROM)
- Αιτία του προβλήματος : Αναλύεται το πρόβλημα
- Κατάσταση : Θα γίνει σύντομα διανομή νέας ROM.
Προβλήματα που θα διορθωθούν στην επόμενη ενημέρωση
- Η μπροστινή κάμερα δεν λειτουργεί (Redmi Note 10 Pro)
- Η αυτόματη φωτεινότητα δεν λειτουργεί καλά (Poco F3)
- Τυχαία επανεκκίνηση της συσκευής (Xiaomi Pad 5)
- Προβλήματα με το Instagramm / Δεν ανταποκρίνεται η εφαρμογή (Redmi Note 8)
- Μαύρες οριζόντιες γραμμές εμφανίζονται στη φωτογραφία μετά την λήψη της (Xiaomi 13 Pro)
- Το NFC δεν λειτουργεί (Poco X5 Pro 5G)
Οδηγίες για την αποκατάσταση του προβλήματος με τα Θέματα
Το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει λυθεί με την συνεργασία της Xiaomi και της Google, ωστόσο εάν εξακολουθείτε να βλέπετε την ειδοποίηση από το Play Protect της Google, αλλά δεν έχετε ακόμη απενεργοποιήσει την εφαρμογή Θέματα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να το διορθώσετε :
Ανοίξτε το Google Play Store και πατήστε στην φωτογραφία του προφίλ σας που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Επιλέξτε «Play Protect» και ανοίξτε τις «Ρυθμίσεις». Απενεργοποιήστε τη λειτουργία “Σάρωση εφαρμογών με το Play Protect“. Επιστρέψτε στο Play Protect και ενεργοποιήστε ξανά τον διακόπτη. Η ειδοποίηση για την εφαρμογή θέματα δεν θα πρέπει να εμφανίζεται μετά από μια νέα σάρωση.
Εάν έχετε ήδη απενεργοποιήσει την εφαρμογή Θέματα, δοκιμάστε τα εξής για να επαναφέρετε την πρόσβαση:
- Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις -> Εφαρμογές -> Διαχείριση εφαρμογών -> κάντε κλικ στις 3 κουκκίδες που είναι στην επάνω δεξιά γωνία -> Επαναφορά προτιμήσεων εφαρμογής.
- Θα πρέπει αμέσως μετά να δώσετε νέες άδειες χρήσης για ορισμένες εφαρμογές μετά την “επαναφορά των προτιμήσεων των εφαρμογών.”
Αυτή είναι μια προσωρινή λύση που είναι γνωστή προς το παρόν και η Xiaomi πιθανότατα θα ενημερώσει και θα διορθώσει αυτό το πρόβλημα πολύ γρήγορα. Εάν δείτε και εσείς την σχετική προειδοποίηση στην συσκευή σας που χαρακτηρίζει την εφαρμογή θεμάτων ως κακόβουλο λογισμικό, μην την απενεργοποιήσετε, καθώς ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα θέματα που έχετε ορίσει στην συσκευή σας.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn
Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!