News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Νέα » Xiaomi : Δείτε πως κατάφερε να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ινδία σε μόλις 5 χρόνια.
Νέα

Xiaomi : Δείτε πως κατάφερε να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ινδία σε μόλις 5 χρόνια.

H Xiaomi έκλεισε πέντε χρόνια λειτουργίας στην Ινδία στις 15 Ιουλίου, από τότε που εισήλθε στην αγορά με το Mi 3  το 2014.


Έκτοτε, συνέχισε να ξεπερνά τα καθορισμένα από αυτήν ορόσημα με εκπληκτικό ρυθμό. Η εταιρεία ξεκίνησε με smartphones, αλλά σύντομα επεκτάθηκε σε tablets, gadgets, IoT και, πολύ πρόσφατα, σε προϊόντα lifestyle. Πως κατάφερε η Xiaomi να βγει πρώτη από τον ανταγωνισμό σε αυτό το χρονικό διάστημα;

Πίσω το 2014, η αγορά των smartphone στην Ινδία ήταν εντελώς διαφορετική από ό, τι είναι σήμερα. Τοπικές εταιρείες όπως η Micromax, Lava και Karbonn επικρατούσαν στην αγορά με οικονομικά προσιτές αλλά χαμηλής ποιότητας συσκευές. Η Motorola είχε ανακοινώσει το 1ης γενιάς Moto G και οι κινέζοι προσπαθούσαν να εξερευνήσουν αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά. Από τους τελευταίους  η Xiaomi, παρουσίασε το Mi 3 στα μέσα Ιουλίου.

Η τιμολόγηση του τελευταίου έκανε πάταγο στην χώρα. Με τιμή εκκίνησης Rs 13,999 (203 ευρώ) το Xiaomi Mi 3 ήταν ίσως το πρώτο smartphone στην Ινδία με κορυφαίες προδιαγραφές και premium design στο τμήμα τιμών κάτω από Rs 15.000. Το ενδιαφέρον στα social media άρχισε να αυξάνεται σταθερά και το πρώτο «ξενόφερτο» flash-sale της συσκευής στις 22 Ιουλίου 2014 «κράσαρε» προσωρινά το Flipkart εξαιτίας μιας άνευ προηγουμένου επισημότητας.

Flash-sales


Η έννοια του flash-sale ήταν νέα στην ινδική αγορά. Χρησιμοποιήθηκε για τον έλεγχο της ζήτησης παράλληλα με τη δημιουργία διαφήμισης ανυπολόγιστης αξίας εντελώς δωρεάν. Η Xiaomi πάτησε πάνω στην επιτυχία αυτή. Ξεκίνησε να εισάγει και άλλα οικονομικά μοντέλα, Redmi 1S, Redmi Note, Mi 4, όλα μέσω flash sales. Ενώ η Motorola παρουσίασε τη στρατηγική της να πουλά μόνο μέσω διαδικτύου στις αρχές του 2014, η Xiaomi ενίσχυσε την προσέγγιση της στην αγορά με το ίδιο μοντέλο.

Σύντομα πολλές εταιρείες ακολούθησαν το παράδειγμά τους. Το μοντέλο πώλησης μέσω flash-sale δεν λειτούργησε τυχαία. Λειτούργησε επειδή η Xiaomi προσέφερε κάτι που δεν παρείχε άλλη εταιρεία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Οι νέοι πελάτες είχαν πρόσβαση σε προδιαγραφές υψηλής τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές, ενώ το MIUI έτυχε μεγάλης προσοχής λόγω της στρατηγικής του να επικεντρώνεται στην κοινότητα.

Οι πρώτοι μήνες ήταν καταπληκτικοί για την Xiaomi στην Ινδία, καθώς αγωνίστηκαν για να καλύψουν τη ζήτηση για εξαιρετικά δημοφιλή τηλέφωνα όπως το Mi 3 και το Redmi 1S. Ωστόσο, το 2015, η εταιρεία έπεσε στις πωλήσεις και στο ενδιαφέρον του κοινού με το ακριβότερο Mi 4. Οι οπαδοί της, την επέκριναν ότι δεν παρείχε πια VFM κινητά. Η εταιρεία άκουσε και σιωπηλά απέσυρε την σειρά ναυαρχίδα της από την ινδική αγορά. Το Xiaomi Mi 5  ήταν το τελευταίο premium κινητό που έκανε ντεμπούτο στην Ινδία.

Μετά τη μεγάλη πτώση, το 2016 ήταν το έτος που η Xiaomi όχι μόνο επανήλθε σε καλύτερη θέση αλλά σώθηκε οικονομικά από ττην αλλαγή μοντέλου πωλήσεων στην Κίνα όπου Huawei, Vivo και Oppo κυριάρχησαν στην επαρχία με κανονικά καταστήματα. Αντιμετωπίζοντας κριτική για την επιλογή προϊόντων που έφερε στην Ινδία το προηγούμενο έτος, η Xiaomi ανακοίνωσε το Redmi 3 τον Ιανουάριο του 2016 και στην συνέχεια το Redmi Note 3 τον Φεβρουάριο. Αυτά τα δύο τηλέφωνα διαμόρφωσαν τη στρατηγική της στην Ινδία. Το τελευταίο κινητό έγινε το smartphone με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ινδία, ένα ρεκόρ που έσπασε σύντομα ο διάδοχος του.

Μια άλλη μεγάλη πτυχή της γιγάντιας ανάπτυξης της Xiaomi στην Ινδία είναι η πιστή βάση των οπαδών της. Πριν από την εταιρεία, δύο Κινεζικές εταιρείες, οι Vivo και Gionee προσπαθούσαν να υπολογίσουν την ινδική αγορά χωρίς όμως να καταφέρουν να δημιουργήσουν μια κοινότητα. Η Xiaomi το έκανε αυτό με τη συμμετοχή των οπαδών της στην διαδικασία λήψης αποφάσεων. Τα φόρουμ του MIUI ήταν η πλατφόρμα όπου οι κάτοχοι των τηλεφώνων ζητούσαν πράγματα, πράγματα που η εταιρεία υλοποιούσε σύντομα στις συσκευές τους. Η Xiaomi έκανε τους πελάτες της, μέρος της, προκαλώντας μια αίσθηση συγγένειας.

Mi Stores


Ταυτόχρονα με την αλλαγή μοντέλου πώλησης στην Κίνα, η Xiaomi ξεκίνησε να πουλά τα κινητά της σε καταστήματα. Η εταιρεία έγινε αυτόματα ευάλωτη σε τόσο από Κινεζικές όσο και Ινδικές εταιρείες. Ωστόσο, για άλλη μια φορά, η εταιρεία υιοθέτησε μια νέα στρατηγική προσέγγιση ανοίγοντας αποκλειστικά καταστήματα (Mi Store) ενώ συνεργάστηκε με επιλεγμένες αλυσίδες αντί να παρέχει χύμα τα κινητά της στην αγορά. Αυτό έδωσε έναν ελίτ χαρακτήρα που δεν είχε δει το Ινδικό κοινό εκτός της Apple. Παράλληλα η παραγωγή διατηρήθηκε σε λογικά επίπεδα διατηρώντας την ισορροπία online και offline πωλήσεων. Και συσκευές υπήρχαν στα ράφια και δεν γέμισαν οι αποθήκες με αδιάθετο στοκ.

Η Xiaomi India ξεκίνησε ως μια start-up  η οποία στηρίχθηκε στην παροχή μιας εξαιρετικής αναλογίας VFM και στην διαφήμιση από στόμα-σε-στόμα για να πουλήσει τα προϊόντα της. Έκτοτε έχει εδραιωθεί ως ο μεγαλύτερος πωλητής smartphone στη χώρα. Έχει αστέρια του Bollywood για τις διαφημίσεις της, διαθέτει τεράστια ποσά σε περιοδικά και εφημερίδες. Φέρνει κινητά που έχουν σχεδιαστεί με το Ινδικό κοινό στο μυαλό όπως τα Redmi Note 7 και τα Redmi K20/K20 Pro που πουλάνε με απίστευτους ρυθμούς. Παράλληλα ενισχύει την αγορά τηλεοράσεων στην οποία έγινε πρώτη στην χώρα μέσα σε δύο μόλις έτη και προωθεί όλα της τα προϊόντα είναι είναι IoT είτε προϊόντα lifestyle όπως ρουχισμός.

H Samsung και ο όμιλος ΒΒΚ με τις Realme/Vivo δεν θα αφήσουν την μάχη όπως φαίνεται και οι προσφορές τους γίνονται όλο και καλύτερες. Το Vivo S1 Pro και το Realme X είναι εκπληκτικά ενώ οι Κορεάτες έχουν ρίξει τιμές σε ανήκουστα πριν σημεία. Για να δούμε πως θα κλείσει η χρονιά για την «start-up» από το Πεκίνο.

Πηγή

[the_ad_group id=”966″]

Μην ξεχνάτε την συμμετοχή σας (εγγραφή) στο φόρουμ μας, η οποία και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το παρακάτω πλήκτρο…

(Αν έχετε ήδη λογαριασμό στο φόρουμ μας δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο εγγραφής)

Εγγραφή στην κοινότητά μας

Ακολουθήστε μας και στο Telegram !

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε ένα Review

Xiaomi Miui Hellas
Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
Την προηγούμενη εβδομάδα η Nintendo ανακοίνωσε το Nintendo Switch Lite, και τώρα η…