Η Xiaomi δήλωσε ότι οι αποστολές των smartphone της κατά το πρώτο τρίμηνο δεν είχαν πτώση κατά 10% όπως ισχυρίστηκε η IDC σε έκθεσή της.
Η Xiaomi αποκάλυψε ότι οι συνολικές της πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, ανήλθαν στις 27,5 εκατ. μονάδες, αμφισβητώντας την έκθεση της IDC, λέγοντας πως έχει λανθασμένα δεδομένα.
Σύμφωνα με τη Xiaomi , οι πωλήσεις της για το Q1 2019 δεν ανέρχονται στις 25 εκατ. μονάδες όπως ισχυρίζεται η IDC, αλλά σε 27,5 εκατ. και δεν έχει πτώση της τάξεως του 10%.
Υπό το πρίσμα αυτό, η Xiaomi δήλωσε στους επενδυτές της να αντιμετωπίζουν με προσοχή τις εκθέσεις της αγοράς, σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν την πτώση των τιμών των μετοχών και της συνολικής αποτίμησης της εταιρείας.
Ο αριθμός των 27,5 εκατομμυρίων αποστολών στα smartphones, εξακολουθεί να σημαίνει ότι υπήρξε μια οριακή μείωση κατά περίπου 2% σε ετήσια βάση και στην τριμηνιαία απόδοση της Xiaomi. Ωστόσο, ένα τέτοιο μικρό περιθώριο εμπίπτει στο αποδεκτό εύρος των διακυμάνσεων, και συμβαδίζει με τη γενική μείωση των πωλήσεων που είχαν τα smartphones στην παγκόσμια αγορά.
Η πτώση της τάξεως του 10%, ωστόσο, θα σήμαινε μια απότομη πτώση στην υιοθέτηση συσκευών που πωλούνται από τη Xiaomi, γεγονός που με τη σειρά του θα επηρέαζε τη συνολική τους απόδοση ως εταιρεία. Με τη σειρά του, αυτό θα επηρέαζε αυτόματα και τις προβλέψεις κερδοφορίας της εταιρείας για το 2019, και κάτι τέτοιο προσπαθεί να αποτρέψει η Xiaomi με τις σημερινές της ανακοινώσεις, έχοντας ως αποδέκτες του μηνύματός της κυρίως τους επενδυτές της.
Η συνολική παγκόσμια βιομηχανία των smartphone έχει δει μια επιβράδυνση. Η ίδια εικόνα παρουσιάζεται ακόμη και στην Ινδία, όπου με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα, ο γενικός ρυθμός ανάπτυξης της Ινδίας στη βιομηχανία των smartphone ήταν αργός σε σχέση με προηγούμενες συγκρίσεις.
Ενώ η Xiaomi συνεχίζει να ηγείται της ινδικής αγοράς στα smartphone, παρατηρήθηκε επίσης μια οριακή μείωση, καθώς οι εταιρείες Vivo και OPPO είδαν μεγάλη αύξηση του όγκου των πωλήσεών τους, μέσω ισχυρών εκστρατειών μάρκετινγκ και εταιρικών σχέσεων.
Τον τελευταίο καιρό, η Xiaomi κυκλοφόρησε στην αγορά μια σειρά ισχυρών smartphones μεσαίας κατηγορίας τιμής, και ελπίζει ότι αυτό θα βοηθήσει να ανακτήσει την δύναμή της στα μεγέθη των πωλήσεών της μακροπρόθεσμα.
[the_ad_group id=”966″]