Η τεράστια πρόοδος που έχει σημειώσει η Xiaomi στην αγορά έξυπνων τηλεφώνων στην Ινδία, γίνεται και πάλι το κέντρο της προσοχής για την International Data Corporation (IDC), που δημοσιεύει νέα έκθεση.
Τα δημοσιευμένα στοιχεία αποκάλυψαν μια ετήσια αύξηση της τάξεως του 14,5% για το 2018, λόγω του γεγονότος ότι οι εταιρείες στο σύνολό τους πώλησαν περίπου 142,3 εκατομμύρια συσκευών, και τα περισσότερα από αυτά προέρχονταν από την Xiaomi.
Η Xiaomi είναι ο βασιλιάς των smartphones στην Ινδία για το IDC 2018
Η Xiaomi έγινε ο ηγέτης των έξυπνων τηλεφώνων
Τα δημοσιευμένα στοιχεία δείχνουν ότι για την Xiaomi, γνωστή και ως “Apple της Κίνας”, το 2018 ήταν ένα πολύ επιτυχημένο έτος όσον αφορά τις πωλήσεις, επιτυγχάνοντας συνολικές πωλήσεις 41,1 εκατομμυρίων μονάδων, που ήταν και ο μεγαλύτερος αριθμός πωλήσεων σε σύγκριση με άλλες εταιρείες στην Ινδία. Αυτός ο μεγάλος αριθμός πωλήσεων, δίνει στην Xiaomi μερίδιο αγοράς στο 28,9%, και γίνεται με αυτό τον τρόπο ο παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς, με την Samsung στην δεύτερη θέση, η οποία πούλησε συνολικά 31,9 εκατομμύρια συσκευές, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 22,4%.
Από την άλλη πλευρά, η Vivo και η Oppo είχαν επίσης ένα καλό έτος στην Ινδία, με μερίδιο αγοράς 10% και 7,2%, καθώς και πωλήσεις 14,2 εκατομμυρίων και 10,2 εκατομμυρίων smartphones αντίστοιχα. Τέλος, η γνωστή κινεζική εταιρεία Transsion, ιδιοκτήτρια της Infinix και της Tecno, συμπληρώνει τις 5 πρώτες θέσεις στην λίστα.
Πώς πήρε η Xiaomi τη θέση του ηγέτη στις πωλήσεις;
Λόγω αυτού του όγκου πωλήσεων, οι χρήστες αναμένουν ότι η Xiaomi θα γίνει η σημαντικότερη εταιρεία στην Ινδία με τα υπο-brands Pocophone και Redmi , εκτός από την Mi.
Η έκθεση IDC δείχνει ότι η σειρά Redmi συνέβαλε τεράστια στην ανάπτυξη του brand, καθώς τα Xiaomi Redmi 5A και Xiaomi Redmi Note 5 Pro κατέληξαν να είναι τα Smartphones με τις ταχύτερες πωλήσεις του 2018 σε σύγκριση με όλες τις άλλες μάρκες, φτάνοντας έτσι τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλη την διάρκεια του έτους.
Επίσης, ένας άλλος παράγοντας που συνεισέφερε στη θέση του ηγέτη της Xiaomi, ήταν το άνοιγμα περισσότερων καταστημάτων στις αγροτικές περιοχές, ενώ, με τη σειρά τους, οι πωλήσεις μέσω του Internet (Online Sales), γνώρισε μεγάλη δυναμική στο ίδιο διάστημα, αυξάνοντας κατακόρυφα τις πωλήσεις μέσω της online πλατφόρμας της Xiaomi.
Προς το παρόν λοιπόν, η Xiaomi παραμένει ο βασιλιάς των online πωλήσεων με μερίδιο 47,2% , ενώ η έκθεση της IDC δείχνει ότι η Xiaomi, έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής πρωτότυπου εξοπλισμού, όσον αφορά πωλήσεις μέσω των φυσικών καταστημάτων.
[the_ad_group id=”966″]