News by Xiaomi Miui Hellas
Xiaomi

Xiaomi : Έρχονται τεράστιες αλλαγές στις διαφημίσεις μέσω της συνεργασίας με την The Trade Desk

xiaomi-logo

Η πλατφόρμα του The Trade Desk, ανακοίνωσε  μια μοναδική παγκόσμια συνεργασία στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης με την Xiaomi, που είναι σήμερα ο δεύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο.


Η εμφάνιση των διαφημίσεων στα Smartphone της Xiaomi, είναι γεγονός πως πολλές φορές είναι αρκετά ενοχλητικές, αφού συνήθως εμφανίζονται στις πιο ακατάλληλες στιγμές.

Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα να εξαλείψετε την εμφάνιση των διαφημίσεων με αρκετούς τρόπους, όπως είναι δυνατή επίσης η πλήρης διαγραφή των περιττών εφαρμογών που είναι προ-εγκατεστημένες στο MIUI .

Τώρα όμως τα δεδομένα φαίνεται πως αλλάζουν μάλλον προς το καλύτερο σε ότι αφορά τις διαφημίσεις, καθώς η Xiaomi προχωρά σε άμεση συνεργασία με τον παγκόσμιο ηγέτη στην τεχνολογία της διαφήμισης, που δεν είναι άλλος από την The Trade Desk.

Η The Trade Desk, ανακοίνωσε μια μοναδική παγκόσμια συνεργασία στο είδος της ψηφιακής διαφήμισης με την Xiaomi, τον δεύτερο (ναι, έχασε την πρώτη θέση για αυτόν τον μήνα) κατασκευαστή smartphone στον κόσμο. Αυτή η συνεργασία θα επιτρέπει στις διαφημιζόμενες εταιρείες να έχουν πρόσβαση στο παγκόσμιο κοινό των χρηστών της Xiaomi μέσω των διαφημιστικών προσφορών της απευθείας μέσω της πλατφόρμας  The Trade Desk.

Η άμεση ενοποίηση της πλατφόρμας του Trade Desk με την Xiaomi, καθιστά αυτή την ενοποίηση μια κορυφαία εξέλιξη στον κλάδο της διαφήμισης για όλες τις εταιρείες που θέλουν να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες του Διαδικτύου. Επομένως , μην ανησυχείτε: δεν θα βρίσκουμε επιπλέον διαφημίσεις από εδώ και στο εξής.



Μέσω αυτής της παγκόσμιας συνεργασίας, όλοι οι έμποροι θα μπορούν πλέον να προσεγγίσουν τους 454 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες που υπάρχουν παγκοσμίως εκτός της Κίνας, και να αλληλοεπιδράσουν μέσω αυτής της πλατφόρμας με αυτό το κοινό,  μέσω του ιδιόκτητου οικοσυστήματος κινητής τηλεφωνίας της Xiaomi.

Αυτή η ανακοίνωση έρχεται σε μια εποχή που οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ προσπαθούν όλο και περισσότερο να μετρήσουν και να συγκρίνουν την απόδοση των διαφημιστικών τους καμπανιών σε διάφορα ψηφιακά κανάλια όπως η τηλεόραση (CTV), το over-the-top (OTT ή τις επιχειρήσεις που προσφέρουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο).

Οι έμποροι θα μπορούν στη συνέχεια να μετρούν άμεσα την απόδοση των καμπανιών τους εντός της οικογένειας των εφαρμογών του MIUI, και να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να συγκρίνουν την απόδοση που έχουν οι διαφημίσεις τους με τα άλλα κανάλια που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

Αυτός ο τρόπος θα οδηγήσει σε μια πολύ πιο ολιστική διαχείριση των διαφημιστικών καμπανιών.

H Chan Liu , Γενική Διευθύντρια της Παγκόσμιας Υπηρεσίας Διαδικτύου της Xiaomi, δήλωσε :

Υπάρχουν τόσες πολλές αναξιοποίητες ευκαιρίες για εμάς στην ψηφιακή διαφήμιση, και γι’ αυτό τον λόγο επιλέξαμε να συνεργαστούμε με την πλατφόρμα του The Trade Desk, ώστε να μας βοηθήσει να απελευθερώσουμε τη δύναμη της διαφήμισης μέσω του προγραμματισμού στα προϊόντα μας και στον κόσμο του MIUI. Βρισκόμαστε στην αρχή μιας πολύ συναρπαστικής συνεργασίας με το The Trade Desk, καθώς συνεχίζουμε να εργαζόμαστε μαζί για να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες για όλες τις εταιρείες που θέλουν να συνδεθούν άμεσα με τους καταναλωτές τους. Πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία θα μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε πολύ καλύτερες εμπειρίες για όλους μέσω αυτής της καινοτόμου τεχνολογίας

Η Joanna Foyle , SVP, Inventory Partnerships του The Trade Desk δήλωσε επίσης :

Καθώς όλοι οι διαφημιστές αναζητούν νέους τρόπους σύνδεσης με τους καταναλωτές των smartphone, η συνεργασία μας με τη Xiaomi διευκολύνει την προσέγγιση αυτού του κοινού . Με περισσότερους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, βοηθάμε τις εταιρείες να αλληλεπιδράσουν ουσιαστικά με κοινό στόχο το οικοσύστημα Smartphone που παρέχει το MIUI αλλά και σε ολόκληρο τον ψηφιακό κόσμο που περιλαμβάνει τα ταχέως αναπτυσσόμενα ανοιχτά κανάλια του Διαδικτύου, όπως οι CTV και OTT πλατφόρμες αλλά και τις εφαρμογές για τα Smartphones.

Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί μια σημαντική πρωτιά για το The Trade Desk στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των smartphone, ενισχύοντας την ηγετική θέση της εταιρείας ως τη μεγαλύτερη ανεξάρτητη πλατφόρμα αγοράς μέσων στον κόσμο. Επιπλέον, τα τsmartphone της Xiaomi θεωρούνται ως ένα από τα κορυφαία καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα στον κόσμο,  καθώς έχουν εισέλθει σε περισσότερες από 100 αγορές σε όλο τον κόσμο .



Τελικά όπως φαίνεται, δεν θα υπάρχουν περισσότερες διαφημίσεις στα smartphone της Xiaomi, αλλά μάλλον αυτές θα είναι λιγότερο παρεμβατικές καθώς έχουν μελετηθεί καλύτερα . Σε κάθε περίπτωση, περιμένουμε μια επίσημη ανακοίνωση από την Xiaomi, για να καταλάβουμε καλύτερα τι είναι αυτό που θα αλλάξει σε ότι αφορά συγκεκριμένα στα Smartphones της εταιρείας.

Προς το παρόν δεν θα υπάρξουν κάποιες δραστικές αλλαγές σε ότι αφορά τις διαφημίσεις, αλλά ίσως από το επόμενο έτος να δούμε να εφαρμόζονται στο οικοσύστημα της Xiaomi, το νέο πλαίσιο συνεργασίας με την πλατφόρμα του The Trade Desk.

Ελπίζουμε πως θα γίνουν πολύ καλύτερα τα πράγματα σε ότι αφορά τις εμβόλιμες διαφημίσεις.


Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!

 

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

Διαβάστε επίσης
Σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου της Trump Media and Technology Group, η νέα…
Το πρώτο και μεγαλύτερο πλεονέκτημα που θα έχει το Xiaomi 12 είναι πως…
Translate »