News by Xiaomi Miui Hellas
Δελτίο τύπου

Xiaomi : Ανακοινώνει σταθερή αύξηση εσόδων και κερδών το τρίτο τρίμηνο του 2021

xiaomi-logo

H Xiaomi ανακοίνωσε τα μη ελεγμένα ενοποιημένα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο και το εξάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021.


Πεκίνο, Χονγκ Κονγκ, 23 Νοεμβρίου 2021 — Η Xiaomi Corporation («Xiaomi» ή «Group»), μια εταιρεία καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών και smartphone, αλλά και Smart συσκευών που είναι συνδεδεμένες μέσω μιας πλατφόρμας Internet of Things (IoT) στον πυρήνα της, ανακοίνωσε τα μη ελεγμένα ενοποιημένα αποτελέσματά της για το τρίμηνο και το εξάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021.

Το τρίτο τρίμηνο του 2021, τα συνολικά έσοδα της Xiaomi ανήλθαν σε 78,1 δισεκατομμύρια RMB, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 8,2% σε ετήσια βάση, τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για την περίοδο ήταν 5,2 δισεκατομμύρια RMB, σημειώνοντας αύξηση 25,4% σε ετήσια βάση. Επηρεασμένοι από το παγκόσμιο μακρο-περιβάλλον καθώς και από το κλίμα της αγοράς προς τον τεχνολογικό τομέα στην Κίνα κατά το τρίτο τρίμηνο, οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις της Xiaomi που επιμετρώνται στην συνολική αξία μέσω των αποτελεσμάτων κατά την τρέχουσα περίοδο, προκάλεσαν υπολογίσιμες οικονομικές ζημίες, οι οποίες είχαν σημαντικό αντίκτυπο στα καθαρά κέρδη της Xiaomi. Ωστόσο, η κερδοφορία της βασικής επιχειρηματικής δραστηριότητας της Xiaomi διατήρησε σταθερή ανάπτυξη.

Η Xiaomi παρουσίασε ένα εξαιρετικό επιχειρηματικό μοντέλο και λειτουργία, με συνολικά έσοδα και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη, που και τα δύο διατήρησαν σταθερές αυξήσεις σε αυτή την περίοδο.

Επίσης, οι ενεργοί χρήστες στο MIUI της Xiaomi  σε μέσο όρο 30 ημερών, ξεπέρασαν παγκοσμίως τα 500 εκατομμύρια στις 22 Νοεμβρίου 2021, σηματοδοτώντας ένα ακόμη ορόσημο για τη στρατηγική της Xiaomi “Smartphone x AIoT“.


Οικονομικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου 2021:

  • Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα 78,06 δισεκατομμύρια RMB, αυξημένα κατά 8,2% σε ετήσια βάση.
  • Μικτά κέρδη ανήλθαν σε περίπου 14,29 δισεκατομμύρια RMB, αύξηση 40,6% σε ετήσια βάση.
  • Τα καθαρά κέρδη προσαρμοσμένα χωρίς ΔΠΧΑ ανήλθαν σε 5,18 δισεκατομμύρια RMB, αυξημένα κατά 25,4% σε ετήσια βάση.

Η Xiaomi Corporation δήλωσε:

Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, συνεχίζουμε να ενισχύουμε τη βασική μας στρατηγική στο «Smartphone × AIoT» και να προοδεύουμε στην αγορά των premium smartphone. Η εταιρεία κατετάγη 1η σε αποστολές των smartphone  σε 11 χώρες και περιοχές. Συνεχίσαμε να εξερευνούμε και να καινοτομούμε σε προϊόντα και τεχνολογία για να ενισχύσουμε περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά μας στην αγορά των premium συσκευών.

Τα έσοδά μας από τις υπηρεσίες διαδικτύου έφθασαν σε νέα τριμηνιαία υψηλά και παραμένουμε προσηλωμένοι στην επένδυση στην έρευνα και την ανάπτυξη που στηρίζει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων μας.

Στις 22 Νοεμβρίου 2021, οι ενεργοί χρήστες στο MIUI της Xiaomi  σε μέσο όρο 30 ημερών, ξεπέρασαν τα 500 εκατομμύρια, σηματοδοτώντας ένα ακόμη ορόσημο για τη στρατηγική «Smartphone x AIoT»

.

Τριμηνιαία Ανασκόπηση Απόδοσης

Τα έσοδα από υπηρεσίες Διαδικτύου έφθασαν σε νέο τριμηνιαίο υψηλό

Κατά το τρίτο τρίμηνο, η κερδοφορία της Xiaomi συνέχισε να ενισχύεται καθώς τα έσοδα από τις υπηρεσίες διαδικτύου έφθασαν τα 7,3 δισεκατομμύρια RMB, φθάνοντας σε νέο τριμηνιαίο υψηλό, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 27,1% από έτος σε έτος. Το μικτό περιθώριο κέρδους του κλάδου των υπηρεσιών διαδικτύου ήταν 73,6%, 13,1 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Εν τω μεταξύ, η παγκόσμια βάση των χρηστών Διαδικτύου του Ομίλου συνέχισε να επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς το τρίτο τρίμηνο. Από τις 22 Νοεμβρίου 2021, οι ενεργοί χρήστες στο MIUI της Xiaomi  σε μέσο όρο 30 ημερών παγκοσμίως, ξεπέρασαν τα 500 εκατομμύρια για πρώτη φορά, σηματοδοτώντας ένα ακόμη ορόσημο για την παγκόσμια επέκταση της Xiaomi.

  • Τον Σεπτέμβριο του 2021, το MAU του MIUI αυξήθηκε 32,0% από έτος σε έτος σε 485,9 εκατομμύρια, μεταξύ των οποίων ο αριθμός των MAU στην ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκε σε 127,3 εκατομμύρια, μια ετήσια αύξηση 16,4% σε ετήσια βάση και ένα καθαρό κέρδος για την τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο.
  • Τον Σεπτέμβριο του 2021, το MAU της παγκόσμιας smart TV της Xiaomi και του Xiaomi Box επεκτάθηκε πάνω από 33,0% από έτος σε έτος.
  • Στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, ο αριθμός των συνδρομητών επί πληρωμή της τηλεόρασης του Ομίλου ήταν 4,7 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 13,5% σε ετήσια βάση.

Το τρίτο τρίμηνο του 2021, τα διαφημιστικά έσοδα της Xiaomi έφθασαν τα 4,8 δισεκατομμύρια RMB, αυξημένα κατά 44,7% από έτος σε έτος, κυρίως λόγω της διευρυνόμενης βάσης χρηστών, του υψηλότερου ποσοστού των premium χρηστών smartphone και των ισχυρότερων δυνατοτήτων δημιουργίας εσόδων. Τα έσοδα από τα παιχνίδια της Xiaomi ανήλθαν σε 1,0 δισεκατομμύρια RMB, καταγράφοντας αύξηση κατά 25,0% από έτος σε έτος, λόγω της ισχυρής απόδοσης νέων παιχνιδιών υψηλής ποιότητας και του υψηλότερου μέσου όρου εσόδων από παιχνίδια ανά χρήστη («ARPU») που προέρχονται από τα premium smartphone και τα gaming smartphone. Τα έσοδα της Xiaomi από άλλες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας ανήλθαν σε 1,6 δισεκατομμύρια RMB το τρίτο τρίμηνο. Το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Youpin της Xiaomi παρουσίασε τη νέα επωνυμία καταναλωτών Life Element, η οποία προσφέρει μια μεγάλη γκάμα καθημερινών προϊόντων υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές.

Το τρίτο τρίμηνο του 2021, τα έσοδα της Xiaomi από τις υπηρεσίες διαδικτύου στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 110,0% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 1,5 δισεκατομμύρια RMB, αντιπροσωπεύοντας το 19,9% των συνολικών εσόδων από υπηρεσίες διαδικτύου, σημειώνοντας άλλο ένα τριμηνιαίο ρεκόρ. Στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε και να εμβαθύνουμε τις συνεργασίες μας με τους παγκόσμιους επιχειρηματικούς εταίρους του Ομίλου και να εξερευνούμε ενεργά νέες προσφορές υπηρεσιών Διαδικτύου στις αγορές του εξωτερικού.

Η Xiaomi παραμένει προσηλωμένη στην επένδυση στην έρευνα και την ανάπτυξη, η οποία ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του πυρήνα των προϊόντων της. Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2021, οι σωρευτικές δαπάνες του Ομίλου για έρευνα και ανάπτυξη έφθασαν τα 9,3 δισεκατομμύρια RMB, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 51,4% από έτος σε έτος.

Τον Σεπτέμβριο του 2021, η Xiaomi παρουσίασε τα έξυπνα Xiaomi γυαλιά, τα οποία διαθέτουν οπτικοποιημένη οθόνη πληροφοριών και διαδραστικές λειτουργίες. Τον Νοέμβριο του 2021, η Xiaomi κυκλοφόρησε την τεχνολογία Loop LiquidCool, η οποία βελτιώνει την απαγωγή της θερμότητας των smartphone υπό έντονη χρήση. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της Xiaomi αριθμούσε συνολικά 13.919 υπαλλήλους, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 44% του συνόλου των εργαζομένων.

Ισχυρά έσοδα στο εξωτερικό με τις αποστολές σε smartphone να κατατάσσονται στο Νο. 1 σε 11 χώρες και περιοχές

Τα έσοδα της Xiaomi από τις αγορές του εξωτερικού έφθασαν τα 40,9 δισεκατομμύρια RMB κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 52,4% των συνολικών εσόδων. Παρά την παγκόσμια έλλειψη βασικών εξαρτημάτων, η Xiaomi σταθεροποίησε τη θέση της στην αγορά βελτιστοποιώντας την κατανομή πόρων στην παγκόσμια αγορά και ενισχύοντας τα κανάλια της σύμφωνα με τις συνθήκες της τοπικής αγοράς. Σύμφωνα με την Canalys, το μερίδιο αγοράς της Xiaomi στις αποστολές smartphone κατά το τρίτο τρίμηνο κατετάγη ως Νο.1 σε 11 χώρες και περιοχές και μεταξύ των κορυφαίων πέντε σε 59 χώρες και περιοχές παγκοσμίως.

Η Xiaomi συνέχισε να εμβαθύνει την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά το τρίτο τρίμηνο. Σύμφωνα με την Canalys, το τρίτο τρίμηνο του 2021, η Xiaomi κατέλαβε την 2η θέση στην Ευρώπη με μερίδιο αγοράς smartphone 21,5%. Στη Δυτική Ευρώπη, το μερίδιο αγοράς smartphone της Xiaomi έφτασε το 17,0% και κατατάχθηκε μεταξύ των τριών κορυφαίων όσον αφορά τις αποστολές. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Xiaomi κατέλαβε δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 28,7% στις αποστολές smartphone. Το τρίτο τρίμηνο του 2021, η Xiaomi πούλησε πάνω από 6,8 εκατομμύρια smartphone μέσω καναλιών διανομής σε αγορές του εξωτερικού εκτός της Ινδίας, αντιπροσωπεύοντας αύξηση άνω του 130% από έτος σε έτος. Σύμφωνα με την Canalys, το μερίδιο αγοράς smartphone Xiaomi στα κανάλια διανομής της Δυτικής Ευρώπης αυξήθηκε από 4,6% το τρίτο τρίμηνο του 2020 σε 13,0% το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Ταυτόχρονα, η Xiaomi συνέχισε να ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της στις αναδυόμενες αγορές. Σύμφωνα με την Canalys, το τρίτο τρίμηνο του 2021, τα μερίδια αγοράς της Xiaomi στη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική έφθασαν στο 11,5%, 16,3% και 7,3% αντίστοιχα. Επιπλέον, η Xiaomi διατηρεί τη Νο.1 θέση στις αποστολές smartphone στην Ινδία για 16ο συνεχόμενα τρίμηνα.


Οι αποστολές smartphone για το τρίτο τρίμηνο κατέλαβαν την 3η θέση παγκοσμίως με συνεχείς προόδους στην αγορά premium

Το τρίτο τρίμηνο του 2021, παρά την παγκόσμια έλλειψη βασικών εξαρτημάτων, οι παγκόσμιες αποστολές smartphone του Ομίλου έφτασαν τα 43,9 εκατομμύρια. Σύμφωνα με την Canalys, το τρίτο τρίμηνο του 2021, οι παγκόσμιες αποστολές smartphone του Ομίλου κατέλαβαν την 3η θέση με μερίδιο αγοράς 13,5%. Τα έσοδα του Ομίλου από smartphone ανήλθαν συνολικά στα 47,8 δισεκατομμύρια RMB με μεικτό περιθώριο 12,8%, σημειώνοντας αύξηση 4,4 ποσοστιαίων μονάδων από έτος σε έτος.

Η στρατηγική τμηματοποίησης χρηστών Xiaomi και τα νέα προϊόντα επέτρεψαν στον Όμιλο να διευρύνει τη βάση χρηστών του. Για πολλά από τα νέα smartphone που κυκλοφόρησαν φέτος, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες είναι νέοι χρήστες της Xiaomi. Η Xiaomi παρουσίασε την ολοκαίνουργια σειρά Xiaomi Civi τον Σεπτέμβριο του 2021 και έγινε δεκτή από τους χρήστες.

Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2021, οι παγκόσμιες αποστολές smartphone της Xiaomi με τιμή 3.000 RMB και 300 ευρώ στις αγορές του εξωτερικού, ανήλθαν συνολικά σε περίπου 18 εκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 12% των συνολικών αποστολών. Στις αγορές του εξωτερικού, οι συνολικές αποστολές smartphone με τιμή 300 ευρώ ή πάνω από 300 ευρώ, αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 180% από έτος σε έτος κατά το τρίτο τρίμηνο, κυρίως στη Λατινική Αμερική, τη Δυτική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Αγορών Singles’ Day του Νοεμβρίου, τα smartphone της επωνυμίας Xiaomi και Remi κατατάχθηκαν μαζί στο Νο.1 στον όγκο πωλήσεων στο Tmall.com, JD.com και Suning.com. Τα premium smartphone του Ομίλου κατατάχθηκαν επίσης στο Νο.1 μεταξύ των Android smartphone με τιμή άνω των 4.000 RMB στο Tmall.com και στο JD.com. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ αγορών, ο συνολικός όγκος πωλήσεων smartphone της Xiaomi από τα offline κανάλια της,  αυξήθηκε κατά περισσότερο από 110% από έτος σε έτος.


Η στρατηγική «Smartphone x AIoT» συνεχίζεται, οι νέες προσπάθειες ανάπτυξης λιανικής επιταχύνθηκαν

Τα έσοδα στον τομέα IoT και προϊόντων lifestyle της Xiaomi ήταν 20,9 δισεκατομμύρια RMB κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 15,5% από έτος σε έτος. Συγκεκριμένα, τα έσοδα του Ομίλου στο εξωτερικό από το IoT και τα προϊόντα lifestyle έφτασαν σε νέο υψηλό ρεκόρ παρά τις προκλήσεις στον τομέα της εφοδιαστικής ναυτιλίας στο εξωτερικό αυτό το τρίμηνο.

Το τρίτο τρίμηνο, στο πλαίσιο της μείωσης του όγκου των παγκόσμιων πωλήσεων τηλεοράσεων από έτος σε έτος, οι παγκόσμιες αποστολές έξυπνων τηλεοράσεων της Xiaomi έφθασαν τα 3,0 εκατομμύρια με ετήσια αύξηση εσόδων κατά 19,5%. Σύμφωνα με το All View Cloud («AVC»), οι αποστολές τηλεοράσεων της Xiaomi κατατάχθηκαν στην Νο.1 στην ηπειρωτική Κίνα για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο και μεταξύ των πέντε κορυφαίων παγκοσμίως το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Επιπλέον, η Xiaomi έχει επεκτείνει τις κατηγορίες των premium έξυπνων οικιακών συσκευών της για να βοηθήσει τους χρήστες να δημιουργήσουν ένα υγιεινό και άνετο περιβάλλον διαβίωσης. Το τρίτο τρίμηνο, η Xiaomi κυκλοφόρησε έξυπνες οικιακές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων του έξυπνου ψυγείου τεσσάρων θυρών Xiaomi 550L και του μίνι πλυντηρίου ρούχων Xiaomi. Τα έξυπνα αεριζόμενα κλιματιστικά της Xiaomi είχαν επίσης καλή απόδοση. Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Αγορών Singles’ Day του Νοεμβρίου, οι αθροιστικές πωλήσεις οικιακών συσκευών της Xiaomi κατατάχθηκαν στο Νο.3 στο JD.com.

Η πλατφόρμα AIoT της Xiaomi συνεχίζει να επεκτείνεται. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, ο αριθμός των συνδεδεμένων συσκευών IoT (εξαιρουμένων των smartphone, των tablet και των φορητών υπολογιστών) στην πλατφόρμα AIoT ξεπέρασε τα 400 εκατομμύρια συσκευές για πρώτη φορά. Ο αριθμός των χρηστών με πέντε ή περισσότερες συσκευές συνδεδεμένες στην πλατφόρμα AIoT (εξαιρουμένων των smartphone, των tablet και των φορητών υπολογιστών) ξεπέρασε τα 8 εκατομμύρια.

Φέτος, η Xiaomi επιτάχυνε τις νέες προσπάθειες ανάπτυξης λιανικής, ενίσχυσε περαιτέρω το προβάδισμά της στα διαδικτυακά κανάλια, ενώ επέκτεινε γρήγορα τα κανάλια εκτός σύνδεσης. Από την ημερομηνία αυτής της ανακοίνωσης, ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων λιανικής της Xiaomi στην ηπειρωτική Κίνα ξεπέρασε τις 10.000.

Η Xiaomi αναμένει ότι η περαιτέρω ανάπτυξη της διείσδυσης στην αγορά χαμηλότερης βαθμίδας θα επιτρέψει στον Όμιλο να εξυπηρετεί περισσότερους χρήστες στην ηπειρωτική Κίνα.

Δελτίο Τύπου


Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!

 

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

Διαβάστε επίσης
Σήμερα το TomTop επιστρέφει δυναμικά με μία ακόμη ενδιαφέρουσα πρόταση αγοράς, καθώς μας…
Αύξηση των επιθέσεων phising που μιμούνται σελίδες ηλεκτρονικών πληρωμών παρατηρήθηκε ενόψει της εκπτωτικής…
Translate »