Η Mi TV της Xiaomi συνεχίζει να είναι το νούμερο ένα στις πωλήσεις στην Ινδία και την Κίνα, και πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατάφερε να πωλήσει δύο εκατομμύρια μονάδες μέσα σε μόλις 14 μήνες στην Ινδία.
Σύμφωνα με την IDC, το Q1 του 2019, το μερίδιο αγοράς για την Smart TV της Xiaomi στην Ινδία είναι 39%. Οι LG, Sony και Samsung κατέχουν τη δεύτερη, την τρίτη και την τέταρτη θέση αντίστοιχα. Επιπλέον, τα μερίδια αγοράς τους είναι 15%, 14% και 12% αντίστοιχα.
Για να καταλάβει κανείς την επιτυχία της Xiaomi, οι LG – Sony και Samsung, συγκεντρώνουν μαζί το 41% του μεριδίου της αγοράς, ενώ η Xiaomi κατέχει από μόνη της το 39%.
Η απόδοση της Xiaomi στην ινδική αγορά είναι απίστευτη και η εταιρεία έχει δει τρελά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα, και αυτό οφείλεται σε τρεις βασικούς λόγους.
- Συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο προμηθευτή βίντεο της Ινδίας.
- Η εμπειρία της για την ινδική αγορά ξεχωρίζει
- Η τιμή της είναι πολύ ανταγωνιστική.
Ταυτόχρονα, η υψηλή ποιότητα και το χαμηλό ποσοστό επισκευής της Mi TV έχουν επίσης δοκιμαστεί από τις αγορές, δίνοντας ένα επιπλέον πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Σύμφωνα με την εταιρεία, η Mi TV 32 ιντσών για παράδειγμα, έχει ποσοστό επισκευής μόλις στο 0,64%, ενώ ο μέσος όρος των επισκευών του κλάδου είναι στα 2,6%. Τα ίδια ποσοστά υπάρχουν και σε όσες αγορές έχει κυκλοφορήσει η Mi TV της Xiaomi, όπως στην Ρωσία για παράδειγμα.
[the_ad_group id=”966″]