Τα έσοδα της Xiaomi για το τρίτο τρίμηνο του 2019 ήταν υψηλότερα από ποτέ, καθώς ανήλθαν στα 7,63 δισ. δολάρια.
Τα τμήματα IoT και Smart Home της εταιρείας ήταν οι κύριες δυνάμεις πίσω από αυτή την αύξηση εσόδων, ενώ τα έσοδα της εταιρείας από τις πωλήσεις των Smartphone μειώθηκε ελαφρά.
Οι πωλήσεις των smartphone εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της εταιρείας, και ανέρχονται στα 4,59 δισ. Δολάρια. Ωστόσο ο αριθμός αυτός είναι κατά 7,8% χαμηλότερος σε σχέση με πέρυσι. Η Xiaomi πούλησε συνολικά 32,1 εκατομμύρια smartphones στο τρίτο τρίμηνο αυτού του έτους, γεγονός που την κατατάσσει στην τέταρτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο (με μερίδιο αγοράς 9,2% σύμφωνα με την Canalys).
Οι συσκευές IoT και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές ευρείας κατανάλωσης αντιστοιχούν σε 2,22 δισ. δολάρια συνολικών εσόδων, δηλαδή είχαν μια σημαντική αύξηση κατά 44,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι έξυπνες τηλεοράσεις και φορητοί υπολογιστές της Xiaomi, της απέφεραν μόνο 824 εκατομμύρια δολάρια εσόδων, που αντιπροσωπεύουν μία αύξηση κατά 36,5% σε ετήσια βάση.
Η παγκόσμια επέκταση της Xiaomi και σε αγορές πέραν της Ασίας τελικά φαίνεται να της αποφέρει καρπούς – αφού τα έσοδα της εταιρείας από τις αγορές εκτός Κίνας, για το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 17,2% και αποτελούν το ήμισυ σχεδόν του συνολικού κύκλου εργασιών για το τρίμηνο.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για τους πρώτους εννέα μήνες του 2019 ανήλθαν σε 1,3 δισ. δολάρια – δηλαδή είχαν μία αύξηση κατά 37,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αν συγκρίνουμε το κέρδος των 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είχε η εταιρεία κατά τους πρώτους εννέα μήνες, είναι μεγαλύτερο από αυτό που είχε η Xiaomi σε όλο το 2018.
[the_ad_group id=”966″]