Η Xiaomi είναι πλέον ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης με μερίδιο αγοράς 28% στον τομέα των smartphone, έχοντας 4 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερες από την Samsung.
Την περασμένη χρονιά πωλήθηκαν 330 εκατομμύρια τηλέφωνα στην Ινδία, εκ των οποίων το 44% ήταν smartphones.
Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική αύξηση του μεριδίου αγοράς από το 2017, ενώ οι βασικοί αντίπαλοι της Xiaomi, η Samsung, η vivo και η Oppo – έμειναν σταθεροί.
Η Xiaomi κατέγραψε τους υψηλότερους αριθμούς αποστολής της στην Ινδία και επέκτεινε την παρουσία της μέσω του online shopping στη χώρα. Αυτό σημαίνει ότι οι online πωλήσεις των smartphone αντιπροσώπευαν το 36% που αποτελεί ρεκόρ, χάρη στο Flipkart και το Amazon.
Η Ινδία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά smartphone στον κόσμο (μετά την Κίνα) με 430 εκατομμύρια χρήστες smartphone. Ωστόσο, αυτό δεν είναι παρά μόλις το ήμισυ της αγοράς, και υπάρχει μεγάλο περιθώριο για επιπλέον ανάπτυξη.
Μην μετράτε τα featurephones, η ανάπτυξη τους ξεπέρασε την ανάπτυξη των smartphone, ανεβαίνοντας κατά 11% και 10%, αντίστοιχα, σε ετήσια βάση. Αυτή είναι η πρώτη φορά που συνέβη αυτό εδώ και αρκετό καιρό.
Η Jio είναι ο βασιλιάς της αγοράς με 38% μερίδιο, ενώ το μερίδιο της Samsung μειώθηκε σημαντικά. Η Jio είναι ο γενικός ηγέτης της αγοράς (σε συνδυασμό με τα featurephones και τα smartphones). Η Nokia της HMD παρουσίασε μικρή αύξηση.
Όλα αυτά βασίζονται σε στοιχεία από την Research Counterpoint , και αυτοί οι αριθμοί δεν σημαίνουν απαραίτητα πως δεν υπάρχει περιθώριο ανταγωνισμού. Μεγάλο άλμα έκανε και η Realme, η οποία εισήλθε στο Top 5 στο τρίτο τρίμηνο της λειτουργίας της, και έφτασε τους 4 εκατομμύρια χρήστες, κάνοντας την ταχύτερη ανάπτυξη από οποιαδήποτε άλλο Brand μέχρι σήμερα.
Η ινδική αγορά με βάση τα νέα δεδομένα φαίνεται να μετατοπίζεται προς τα ακριβότερα τηλέφωνα, καθώς η κατηγορία συσκευών με κόστος 20-30.000 INR αυξήθηκε ταχύτερα, σε σύγκριση με το 2017, ενώ η κατηγορία συσκευών με κόστος INR 10-15.000 είδε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη την ίδια περίοδο.
[the_ad_group id=”966″]