Το 2ο τρίμηνο του 2020 έχει καταγραφεί ως μία από τις χειρότερες περιόδους για την ινδική αγορά των smartphone, καθώς σημείωσε πτώση της τάξεως του 48% από έτος σε έτος.
Συνολικά για το 2ο τρίμηνο του 2020, οι πωλήσεις έκλεισαν λίγο πάνω από τα 17 εκατομμύρια μονάδες, και είναι εμφανής η επίδραση που είχε η πανδημία του COVID-19 στην Ινδία, καθώς οδήγησε συνολικά την οικονομία σε ύφεση, οδηγώντας τόσο σε πτώση της παραγωγής όσο και στη ζήτηση για τα smartphone στη χώρα.
Οι 5 κορυφαίες εταιρείες για το 2ο τρίμηνο του 2020 ήταν η Xiaomi, Vivo, Samsung, OPPO και η Realme.
Η βιομηχανία των smartphone στην Ινδία καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από τους κινέζους κατασκευαστές smartphone όπως η Xiaomi, Vivo και OPPO. Αυτές οι εταιρείες αντιμετώπισαν ένα πολύ δύσκολο τρίμηνο, καθώς η τοπική παραγωγή σταμάτησε λόγω της πανδημίας, αλλά ακόμη και μετά την επανεκκίνηση της παραγωγής, οι εταιρείες δεν ήταν σε θέση να συμβαδίσουν με την ξαφνική αύξηση της ζήτησης.
Επίσης το επεισόδιο μεταξύ των συνόρων Ινδίας-Κίνας επιδείνωσε περαιτέρω την κατάσταση, καθώς οι αντιδράσεις κατά της Κίνας αυξήθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα.
Παρ ‘όλα αυτά, οι κινεζικές εταιρείες κατάφεραν και πάλι να παραμείνουν στην κορυφή κατέχοντας τις 4 από τις 5 πρώτες θέσεις στις πωλήσεις των smartphone. Η Xiaomi παρέμεινε ο ηγέτης με το 31% του συνολικού μεριδίου αγοράς και με αποστολή 5,3 εκατομμυρίων μονάδων. Η Vivo κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με 3,7 εκατομμύρια μονάδες και η Samsung την τρίτη θέση μετά την αποστολή 2,9 εκατομμυρίων smartphone.
Η OPPO κατάφερε να ξεπεράσει αυτή την φορά την Realme για αυτό το τρίμηνο, πουλώντας περίπου 2,2 εκατομμύρια μονάδες, ενώ η Realme από την άλλη έπεσε στις 1,7 εκατομμύρια μονάδες. Είναι ενδιαφέρον ότι η Apple κατέγραψε τη χαμηλότερη πτώση από έτος σε έτος, καταγράφοντας μία πτώση της τάξεως του 20% (αποστολή 2.50.000 μονάδων), που είναι και η χαμηλότερη μεταξύ όλων των άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην αγορά της Ινδίας.
[the_ad_group id=”966″]