Η Ινδία ήταν και παραμένει ίσως η σημαντικότερη αγορά για τα smartphones της Xiaomi, και η εταιρεία συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της ινδικής αγοράς των smartphone για αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα.
Η τάση αυτή δεν φαίνεται να διαφοροποιείται και για την επόμενη χρονιά, και η Xiaomi θα συνεχίσει να ηγείται κατέχοντας την πρώτη θέση για πολύ ακόμη.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από την Counterpoint, η Xiaomi βρίσκεται στην κορυφή της ινδικής αγοράς των Smartphone και για το Q2 (δεύτερο τρίμηνο) του 2019, με την Realme, την Samsung, την Asus και την Huawei να βρίσκονται πολλά χιλιόμετρα πίσω από την Xiaomi.
Συνολικά οι αποστολές των Smartphone για το Q2 του 2019 αυξήθηκαν κατά 26% σε ετήσια βάση. Οι πολλές προσφορές και τα τα Flash Sales κατά την διάρκεια του καλοκαιριού οδήγησαν σε αυτή την ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Σύμφωνα με την έρευνα, η Xiaomi διατηρεί την πρώτη θέση κατέχοντας το επιβλητικό ποσοστό του 46% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ η Realme, Samsung, Asus και Huawei κατέκτησαν το 17%, 11%, 6% και 4% του μεριδίου της αγοράς αντίστοιχα.
Η Xiaomi δίνει μεγάλη προσοχή στην ινδική αγορά, και παρά τις πολύ καλές επιδόσεις στην αγορά, η εταιρεία χάνει αρκετά μεγάλο ποσοστό του μεριδίου της σε σχέση με πέρυσι, λόγο ειδικά της Realme, η οποία επίσης εκμεταλλεύτηκε την πτώση των πωλήσεων της Huawei και της Samsung.
Το RedMi Note 7 Pro είναι η συσκευή με τις καλύτερες στις online πωλήσεις για το 2ο τρίμηνο του 2019. Συνέβαλαν επίσης στις πολύ καλές πωλήσεις της XIaomi και τα Redmi Note 7, Redmi 6A, Redmi Note 6 Pro και Redmi Go. Αυτά τα Smartphone είχαν πάνω από τα δύο τρίτα των συνολικών online πωλήσεων της Xiaomi. Όσον αφορά τη δεύτερη θέση της Realme, η απόδοσή της οφείλεται κυρίως από την ισχυρή ώθηση των προϊόντων της στο διαδίκτυο και την καλή απόδοση των προσιτών σειρών της. Η λίστα περιλαμβάνει τα Realme C2, Realme 3 και Realme 3 Pro.
Τα κορυφαία online καταστήματα την Ινδική αγορά
Όσον αφορά την απόδοση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η Amazon κατέγραψε τις μεγαλύτερες αποστολές της στον τομέα premium (29%). Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τη σειρά OnePlus 7. Ωστόσο, η Flipkart παραμένει ο ηγέτης στον τομέα των online πωλήσεων με μερίδιο 58%. Το Mi Store έχει το 12% ενώ όλα τα υπόλοιπα καταλαμβάνουν το 1%. Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ηλεκτρονική αγορά της Ινδίας είναι η Realme, Asus, Vivo και Oppo.
[the_ad_group id=”966″]