Η Xiaomi συνεχίζει σχεδόν να μονοπωλεί, με την Samsung να βρίσκεται στην δεύτερη θέση της αγοράς smartphone της Ινδίας το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Η εταιρία International Data Corporation (IDC) εξέδωσε την τελευταία της έκθεση σχετικά με την αγορά των Smartphones στην Ινδία για το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Η έκθεση αναφέρει ότι η Samsung έχει καταστεί ο νούμερο ένα κατασκευαστής smartphone στον κλάδο των premium τηλεφώνων στην Ινδία. Ο κορεατικός τεχνοκράτης της Νότιας Κορέας έχει ξεπεράσει την OnePlus και την Apple σε αυτόν τον τομέα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 στη χώρα.
Ωστόσο, το συνολικό μερίδιο αγοράς της μειώθηκε από 25,1%, κατά το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, στο 22,3%.
Σύμφωνα με την έκθεση, η Samsung έχει κερδίσει συνολικό μερίδιο 36% στο τμήμα των premium τηλεφώνων $ 500+ (~ Rs 35.000+) στην Ινδία το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Σε αυτή την άνοδο συνέβαλαν οι νέες ναυαρχίδες της σειράς Galaxy S10 , η οποία υποστηρίχθηκε από τεράστιες εκστρατείες μάρκετινγκ.
Η OnePlus κατέλαβε τη δεύτερη θέση και το smartphone OnePlus 6T ήταν το κορυφαίο μοντέλο στην κατηγορία των premium συσκευών το Q1 του 2019.
Όσον αφορά την Xiaomi, συνέχισε να κυριαρχεί στη συνολική αγορά των smartphone κατά την περίοδο, με συνολικό μερίδιο 30,6%. Η εταιρεία πούλησε 9,8 εκατομμύρια συσκευές, οι οποίες δίνουν μία αύξηση της τάξεως του 8,1% σε ετήσια βάση. Συγκεκριμένα, οι κινεζικές εταιρείες κατασκευής τηλεφώνων συνέχισαν να κυριαρχούν στην αγορά ηλεκτρονικών πωλήσεων με μερίδιο 48,6%.
Η Samsung κατέλαβε τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 22,3% και αποστολές 7,2 εκατομμυρίων μονάδων, μειωμένες κατά 4,8% σε ετήσια βάση. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στο διαδίκτυο αυξήθηκε σε 13,5%, χάρη στην κυκλοφορία των online της σειράς M της εταιρείας. Τα νέα τηλέφωνα της σειράς Α της Samsung την βοήθησαν να αντιμετωπίσει τους κινέζους παίκτες στην offline αγορά.
Μιλώντας για την τρίτη θέση, η Vivo ανέβασε το μερίδιο αγοράς της στο 13%, και η εταιρεία απέστειλε 4,2 εκατομμύρια συσκευές το Q1 του 2019, σημειώνοντας αύξηση 108,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα νεοεμφανιζόμενα smartphones Vivo Y91 και V15 Pro της εταιρείας συνέβαλαν στο μέγιστο στην ανάπτυξη της.
Η OPPO ανακτά την τέταρτη θέση στην Ινδία, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς 7,6% και αποστολές 2,4 εκατομμυρίων μονάδων. Η εταιρεία σημείωσε ετήσια αύξηση 9,7%, χάρη στην κυκλοφορία νέων μοντέλων όπως τα OPPO K1 , F11 και F11 Pro .
Η Realme από την άλλη φαίνεται να έπεσε στην πέμπτη θέση στην Ινδία με μερίδιο αγοράς 6%. Η εταιρεία απέστειλε 1,9 εκατομμύρια μονάδες κατά τη διάρκεια της περιόδου, με τη νέα σειρά του Realme 3 να έχει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων.
Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει ότι συνολικά η αγορά των smartphones της Ινδίας αυξήθηκε κατά 7,1%, καθώς πωλήθηκαν 32,1 εκατομμύρια μονάδες smartphone στη χώρα κατά το πρώτο τρίμηνο.
Ειδικότερα, τα online κανάλια πωλήσεων κατάφεραν να διατηρήσουν το ρυθμό τους, σημειώνοντας αύξηση 19,6% σε ετήσια βάση.
[the_ad_group id=”966″]