News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Οδηγοί » POCO M3 & Redmi 9T : Δεν ενεργοποιούνται μετά από την αναβάθμιση στο MIUI ή την επανεκκίνηση (Οδηγός αποκατάστασης)
Οδηγοί

POCO M3 & Redmi 9T : Δεν ενεργοποιούνται μετά από την αναβάθμιση στο MIUI ή την επανεκκίνηση (Οδηγός αποκατάστασης)

mitu-guide-logo

Τελευταία έχουν γίνει αρκετές αναφορές από μέλη μας στο φόρουμ της κοινότητας, για τα POCO M3 και Redmi 9T που δεν ανάβουν ξανά μετά από επανεκκίνηση ή μετά την αναβάθμιση στο MIUI.


Έχει εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα σε αρκετές συσκευές, οι οποίες μετά από αναβάθμιση λογισμικού ή από την επανεκκίνηση, δεν ενεργοποιούνται ξανά, και παραμένουν σε κατάσταση Brick (τούβλο).

Όταν το συνδέουμε στον υπολογιστή τα παραπάνω Smartphones που έχουν πέσει σε αυτή την περίεργη κατάσταση, εμφανίζονται στην διαχείριση συσκευών των Windows ως Qualcomm HS-USB Loader 9008, αλλά λόγω σφάλματος κατασκευής/λογισμικού στο Power Controller, είναι αδύνατον να επαναφέρουμε τις συσκευές σε λειτουργική κατάσταση .

Ευτυχώς υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να λυθεί αυτό το πρόβλημα, και σας τους παρουσιάζουμε παρακάτω.


1. Μεταβείτε στο Mi Service Center

Εάν η συσκευή βρίσκεται ακόμη υπό εγγύηση, το καλύτερο που έχετε να κάνετε σε αυτή την περίπτωση είναι να επισκεφτείτε και να παραδώσετε την συσκευή σας στο Mi Service Center. Εκεί είναι υποχρεωμένοι να σας ανταλλάξουν την συσκευή με κάποια άλλη ή να σας την επιστρέψουν επισκευασμένη. Εάν η συσκευή σας είναι σε εγγύηση, μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτό το πρόβλημα χωρίς χρέωση, διαφορετικά θα έχετε χρέωση για την επισκευή.

2. Αποφορτίστε το τηλέφωνό σας

Μία δεύτερη λύση για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα είναι να αποφορτίσετε πλήρως το τηλέφωνό σας. Ακόμη και αν το τηλέφωνό σας είναι πραγματικά ενεργοποιημένο, συνεχίζει ωστόσο να καταναλώνει ρεύμα, αλλά βέβαια αυτή η κατανάλωση ενέργειας είναι αρκετά χαμηλή και θα χρειαστεί αρκετός καιρός μέχρι να αποφορτίσει πλήρως.

Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βάλετε τη συσκευή σας στο τραπέζι χωρίς να συνδέσετε τον φορτιστή και να περιμένετε μερικές μέρες. Εάν η μπαταρία σας είναι γύρω στο 10%, το τηλέφωνο θα αποφορτιστεί σε 1 ή 2 ημέρες, αν είναι γύρω στο 50% σε 7 ημέρες, και αν είναι γύρω στο 100%, σε 14 ημέρες.

Για να δείτε εάν το τηλέφωνό σας έχει αποφορτίσει πλήρως και μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί πάλι,  αρκεί να πατάτε και να κρατάτε πατημένο το κουμπί λειτουργίας του τηλεφώνου σας μερικά δευτερόλεπτα. Εάν η μπαταρία του είναι αποφορτισμένη, θα δείτε ένα εικονίδιο μπαταρίας στην οθόνη.

Όταν δείτε αυτό το εικονίδιο μπαταρίας, μπορείτε να συνδέσετε το τηλέφωνό σας στον φορτιστή και να το ενεργοποιήσετε. Σας συνιστούμε να μην κάνετε επανεκκίνηση της συσκευής έως ότου η φόρτιση της μπαταρίας ξεπεράσει το 5%.- 10% ή και ακόμη περισσότερο, ώστε να είστε ασφαλής.

3. Επισκευάστε το PMIC (ενσωματωμένο κύκλωμα διαχείρισης ενέργειας)

Σε περίπτωση που δεν σας καλύπτουν οι δύο παραπάνω τρόποι, και εάν είστε καλός στις επισκευές Smartphone και πιάνουν τα χέρια σας, τότε μπορείτε να μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες.

Αυτό το πρόβλημα μπορεί να ξεπεραστεί αντικαθιστώντας 2 αντιστάσεις μέσα στο PMIC. Αφού το κάνετε αυτό, η γρήγορη φόρτιση δεν θα λειτουργεί πλέον στο τηλέφωνό σας, ωστόσο, θα απαλλαγείτε μια και καλή από αυτό το πρόβλημα. Συνιστούμε μόνο σε εξειδικευμένα άτομα με εμπειρία ή σε επαγγελματίες να δοκιμάσουν αυτήν τη μέθοδο, διαφορετικά, μπορεί να προκαλέσετε μόνιμη βλάβη, και η συσκευή σας ενδέχεται να μην ενεργοποιηθεί ποτέ.

Ανοίξτε το πίσω κάλυμμα του τηλεφώνου και αφαιρέστε τη μητρική πλακέτα. Γυρίστε στο κάτω μέρος της μητρικής πλακέτας και θερμάνετε το μεταλλικό κάλυμμα που δείχνει η παρακάτω φωτογραφία και αφαιρέστε το.

Αφαιρέστε δύο αντιστάσεις που επισημαίνονται στη φωτογραφία. Τοποθετήστε την αντίσταση νούμερο 2 στη θέση του αριθμού 1. Η θέση της αντίστασης 2 θα πρέπει να παραμείνει κενή.

Το αποτέλεσμα μετά τις αλλαγές που κάνατε στις αντιστάσεις θα είναι όπως δείχνει η παρακάτω φωτογραφία.

Στη συνέχεια, μπορείτε να εγκαταστήσετε και πάλι το μεταλλικό κάλυμμα και τα άλλα μέρη του τηλεφώνου που αφαιρέσατε και να ενεργοποιήσετε την συσκευή.

Μπορείτε να επισκευάσετε τις συσκευές σας Redmi 9T και POCO M3 που δεν ανάβουν χάρη σε αυτές τις μεθόδους, και σας συνιστούμε να μην αγοράζετε αυτές τις συσκευές από προμηθευτές που δεν καλύπτουν εγγύηση.


Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!

 

Διαβάστε επίσης

6 σχόλια

goriath 6 Αυγούστου 2023 at 14:58

Who does actually write down these articles?
Does he/she even really know about what is writing?

Those are not resistors but capacitors and no, you don’t need to remove them, leave them in place where they are!
Is this “fix” even something which Xiaomi is aware of??

REMOVE ONLY THE LID

FIX here @XDA: https://forum.xda-developers.com/t/poco-m3-does-not-turn-on-anymore.4286783/post-85692315
I tried this myself and worked flawlessly

I suggest to read all the discussion

Απάντηση
Arianni 29 Μαΐου 2023 at 18:14

Me parece que los redmi 9t son teléfonos de mala calidad, como es posible que por reiniciar el celular se apague y no encienda. Dos veces lo hice, la primera tuve que pagar la reparación y rn la segunda vez no pudieron hacer nada…..Es un celular con poco tiempo de uso y sin sobrecargado mucho y que no prenda por reiniciarlo, que engaño son esos teléfonos…..

Απάντηση
Δημήτριος Δαγκαλίδης 29 Μαΐου 2023 at 18:52

Intente dejar el dispositivo durante varios días para descargar completamente la batería antes de volver a cargarlo.

Απάντηση
Juan Palomo. 4 Απριλίου 2023 at 22:50

Afecta a todos los modelos de redmi 9t? El mio es de orange adquirido en tienda de orange en septiembre 2021 de momento me va bien y lo actualize a muí 12.5 ultima actualización orange hay actualmente en abril 2023 y al leer todo esto estoy preocupado..

Απάντηση
SpirosZ 8 Μαρτίου 2023 at 20:41

Πάντως μετά από πολλές προσπάθειες για επίλυση με τις πρώτες λύσεις χωρίς να ανοίξω την συσκευή πήγα το τηλέφωνο στην Infoquest από την οποία και το αγόρασα (Άτυχος είμαι γιατί είχε λήξει η εγγύηση 1 μήνα πριν) . Εξήγησα στον υπάλληλο το πρόβλημα πως το τηλέφωνο δεν άνοιγε μετά την εγκατάσταση του τελευταίου update. Αυτός αφού παρέλαβε την συσκευή μου επισήμανε επανειλημμένως για να το εμπεδώσω πως εάν έχει πρόβλημα η πλακέτα θα ενημερωθώ για την χρέωση. Εγώ του επανέλαβα πως το πρόβλημα προέκυψε μετά το update και δεν είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης η να έπεσε σε νερό και ξανά μου απαντούσε, ναι αλλά εάν έχει πρόβλημα η πλακέτα θα ενημερωθώ (Να επισημάνω πως δεν παίζω παιχνίδια στο τηλέφωνο και είναι μόνο για δουλειά). Τελικά μαντέψτε είχε πρόβλημα ή πλακέτα και θέλουν 120€ με ΦΠΑ …. Χαχαχα!!!!! Το αγόρασα από το κατάστημα Mi στο Golden Hall 150€ !!!!

Απάντηση
Eliseo 23 Σεπτεμβρίου 2022 at 12:59

Hola
Espero estén bien
Tengo un poco m3 y cuándo se actualiza no vuelve a encender quiero saber si Xiaomi solucionó el problema
Gracias

Απάντηση

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε ένα Review

Xiaomi Miui Hellas
Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
Φθηνότερα έως 67% και με έως 48 άτοκες δόσεις μπορούν να αποκτήσουν οι καταναλωτές…