News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Οδηγοί » HyperOS Bootloader : Οδηγίες για την αντιμετώπιση σφαλμάτων και προειδοποιήσεων κατά την διαδισκασία ξεκλειδώματος
Οδηγοί

HyperOS Bootloader : Οδηγίες για την αντιμετώπιση σφαλμάτων και προειδοποιήσεων κατά την διαδισκασία ξεκλειδώματος

Hyperos-logo

Δείτε τι θα πρέπει να κάνετε εάν έχετε κάποια σφάλματα κατά την διαδικασία του Bootloader Unlock στην Global έκδοση του HyperOS της Xiaomi


Αυτή είναι μια λίστα σφαλμάτων και προειδοποιήσεων κατά το Unlock του HyperOS της Xiaomi, που ενδέχεται να δείτε στη σελίδα Mi Unlock Status του τηλεφώνου (Επιλογές προγραμματιστή) ή στο Mi Unlock Tool και τι μπορεί να προκαλέσει αυτά τα προβλήματα.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα σας δείξουμε πώς να διορθώσετε αυτά τα σφάλματα και πώς να τα αποτρέψετε από το να συμβούν ξανά.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι για το ξεκλείδωμα του Bootloader


Όλα τα μηνύματα σφάλματος που ενδέχεται να δείτε κατά το ξεκλείδωμα του Bootloader


Πριν προχωρήσουμε, θεωρούμε ότι ήδη σας έχει παραχωρηθεί η άδεια για το ξεκλείδωμα του Bootloader.


Δεν ήταν δυνατό το ξεκλείδωμα. Μεταβείτε στην Mi Community για να υποβάλετε αίτηση για εξουσιοδότηση και προσπαθήστε ξανά. (Από το Mi Unlock Tool)


Αυτό το σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί εάν:
  • Έχετε μια συσκευή με ROM για την Κίνα και θέλετε να ξεκλειδώσετε το bootloader της με το σύστημα ξεκλειδώματος της παγκόσμιας κοινότητας.
  • Έχετε λογαριασμό στην ηπειρωτική Κίνα.
  • Ο λογαριασμός χρήστη σας είναι αρκετά παλιός και έχει τα δεδομένα του αποθηκευμένα στον κινεζικό διακομιστή.
  • Δεν περιμένατε έως και 2 ημέρες μετά τη λήψη της άδειας ξεκλειδώματος.
Τρόπος αντιμετώπισης προβλήματος
  • Εάν έχετε συσκευή ή λογαριασμό στην ηπειρωτική Κίνα, θα πρέπει να υποβάλετε αίτηση στην κινεζική κοινότητα.
  • Εάν έχετε έναν Global λογαριασμό χρήστη που είναι παλιός και δεν μπορείτε να ξεκλειδώσετε τον bootloader, επικοινωνήστε με προσωπικό μήνυμα στην επίσημη κοινότητα της Xiaomi ΕΔΩ.
  • Περιμένετε έως και 2 ημέρες μετά τη χορήγηση άδειας ξεκλειδώματος, διαφορετικά η διαδικασία ξεκλειδώματος ενδέχεται να αποτύχει.

Αυτή η συσκευή δεν είναι ενεργοποιημένη, ενεργοποιήστε την και προσπαθήστε να την ξεκλειδώσετε ξανά. (Από το Mi Unlock Tool)


Αυτό το σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί εάν:
  • Δεν είναι διαθέσιμες οι πληροφορίες της συσκευής σας στον Mi Account λογαριασμό σας.
  • Δεν έχετε αγοράσει ή επισκευάσει τη συσκευή σας μέσω των επίσημων καναλιών της Xiaomi.
Τρόπος αντιμετώπισης προβλήματος
  • Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πάντα τα επίσημα κανάλια αγοράς και εξυπηρέτησης.
  • Μπορείτε να μου στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στην επίσημη κοινότητα της Xiaomi ΕΔΩ εάν θέλετε να ελέγξετε εάν η παραγγελία αγοράς σας είναι διαθέσιμη ή όχι.
  • Στη συνέχεια, πρέπει να επικοινωνήσετε με την Υποστήριξη της Xiaomi ή το τοπικό σας κέντρο εξυπηρέτησης. Τα στοιχεία επικοινωνίας μπορείτε να τα βρείτε εδώ: mi.com/global/support/contact

Ο λογαριασμός σας δεν είναι εξουσιοδοτημένος για ξεκλείδωμα. Παρακαλώ επιλέξτε κάποιον άλλο. (Από το Mi Unlock Tool)


Αυτό το σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί εάν:
  • Έχετε έναν “spam-registered” λογαριασμό.
  • Ο λογαριασμός σας έχει μπει στη μαύρη λίστα.
Τρόπος αντιμετώπισης προβλήματος
  • Δοκιμάστε με έναν διαφορετικό Global λογαριασμό. Βεβαιωθείτε ότι ικανοποιεί τις συνθήκες ξεκλειδώματος. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ:  new.c.mi.com/global/post/850671
  • Στείλτε ένα προσωπικό μήνυμα στην επίσημη κοινότητα της Xiaomi ΕΔΩ  με τα στοιχεία του λογαριασμού σας εάν επιμένει το σφάλμα ή αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες.


Δεν ήταν δυνατή η προσθήκη. Μεταβείτε στην Mi Community για να υποβάλετε αίτηση για εξουσιοδότηση και προσπαθήστε ξανά. (Κατάσταση ξεκλειδώματος Mi)


Αυτό το σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί εάν:
  • Έχετε μια συσκευή με ROM για την Κίνα και θέλετε να ξεκλειδώσετε το bootloader της με το σύστημα ξεκλειδώματος της παγκόσμιας κοινότητας.
  • Ο Global λογαριασμός σας δεν είναι ενεργός για περισσότερες από 30 ημέρες και δεν έχει συνδεθεί σε μια “πραγματική συσκευή“.
  • Ο καθολικός λογαριασμός σας έχει μπει στη μαύρη λίστα ή έχει επηρεαστεί από προβλήματα διακομιστή.
  • Έχετε λογαριασμό στην ηπειρωτική Κίνα.
  • Οι πληροφορίες παραγγελίας πώλησης της συσκευής σας δεν είναι διαθέσιμες.
  • Δεν έχετε αγοράσει ή επισκευάσει τη συσκευή σας μέσω των επίσημων καναλιών της Xiaomi.
  • Δεν περιμένατε έως και 2 ημέρες μετά τη λήψη της άδειας ξεκλειδώματος.
Τρόπος αντιμετώπισης προβλήματος
  • Εάν έχετε συσκευή ή λογαριασμό στην ηπειρωτική Κίνα, υποβάλετε αίτηση στην κινεζική κοινότητα.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας είναι ενεργός (συνδεδεμένος) στη συσκευή σας για περισσότερες από 30 ημέρες.
  • Στείλτε ένα προσωπικό μήνυμα στην επίσημη κοινότητα της Xiaomi ΕΔΩ  εάν θέλετε να ελέγξετε εάν ο λογαριασμός σας έχει μπει στη μαύρη λίστα ή έχει προβλήματα διακομιστή ή εάν η εντολή αγοράς της συσκευής σας είναι διαθέσιμη.
  • Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πάντα τα επίσημα κανάλια αγοράς και εξυπηρέτησης.
  • Περιμένετε έως και 2 ημέρες μετά τη χορήγηση άδειας ξεκλειδώματος, διαφορετικά η διαδικασία ξεκλειδώματος ενδέχεται να αποτύχει.

Σφάλμα λογαριασμού – Προσπαθήστε ξανά μετά από XX/XX (mm/dd) (Xiaomi Community APP)


Αυτό το σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί εάν:
  • Ο Global λογαριασμός σας δεν είναι ενεργός για περισσότερες από 30 ημέρες και δεν έχει συνδεθεί σε μια “πραγματική συσκευή”.
  • Ο Global λογαριασμός σας έχει επηρεαστεί από προβλήματα διακομιστή.
Τρόπος αντιμετώπισης προβλήματος
  • Βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας είναι ενεργός (συνδεδεμένος) στη συσκευή σας για περισσότερες από 30 ημέρες.
  • Στείλτε ένα προσωπικό μήνυμα στην επίσημη κοινότητα της Xiaomi ΕΔΩ  με τα στοιχεία του λογαριασμού σας εάν εξακολουθεί να υπάρχει ή προβλήματα διακομιστή.

Το σύστημα αναβαθμίζεται. Προσπαθήστε ξανά αργότερα. (Κατάσταση ξεκλειδώματος)


Αυτό το σφάλμα μπορεί να εμφανιστεί εάν:
  • Χρησιμοποιείτε μια συσκευή Redmi Note 13 Series.

Τρόπος αντιμετώπισης προβλημάτων

  • Το σύστημα ξεκλειδώματος του bootloader βρίσκεται επί του παρόντος υπό συντήρηση για αυτήν τη σειρά συσκευών. Σας ζητάμε να περιμένετε υπομονετικά. Θα ενημερώσουμε εάν υπάρξει οποιαδήποτε εξέλιξη. Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας.

Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!  (Αγγλική έκδοση ΕΔΩ)

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε ένα Review

Xiaomi Miui Hellas
Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
Η Xiaomi ξεκίνησε τώρα να κυκλοφορεί την Ευρωπαϊκή έκδοση (OS1.0.4.0.UNSEUXM - EEA/EU ROM) στο…