Ενώ η παγκόσμια αγορά των smartphone σημείωσε πτώση που έφτασε στο 11,7% από έτος σε έτος, αντίθετα η αγορά των smartwatch σημείωσε αύξηση κατά 12%, παρά την πανδημία του COVID-19.
Η Apple συνεχίζει μέχρι τώρα να ηγείται της αγοράς με τα Apple Watch Series, ακολουθούμενη από την Huawei, Samsung, Garmin και Fitbit.
Η Apple απέστειλε 5,2 εκατομμύρια μονάδες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, που ανάγεται στην πραγματικότητα σε μείωση κατά 13% από έτος σε έτος, αλλά προς το παρόν, η Apple διαθέτει μία ισχυρή βάση χρηστών με Apple Watch που φτάνει στα 70 εκατομμύρια, και αναμένεται να φτάσει τα 100 εκατομμύρια έως το επόμενο τρίμηνο του 2020.
Η HuAWEI, από την άλλη πλευρά, σημείωσε αύξηση κατά 113%, πουλώντας 2,1 εκατομμύρια Smartwatch. Αυτή η ανάπτυξη ενισχύθηκε από το γεγονός ότι η Huawei έχει συμπεριλάβει το smartwatch της μαζί με την αγορά των smartphone της σειράς P40. Η Samsung και η Garmin κατέλαβαν την 3η και την 4η θέση, με 1,8 εκατομμύρια και 1,1 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα. Στην 5η θέση, η Fitbit απέστειλε 0,9 εκατομμύρια μονάδες, η οποία ανάγεται σε μια μείωση της τάξεως του 21% από έτος σε έτος.
Η Κίνα αναμένεται να είναι τεράστια κινητήρια δύναμη για την αύξηση των πωλήσεων στα smartwatch και για το υπόλοιπο του 2020, καθώς η χώρα βελτιώνει την κάλυψη της σε εθνικό επίπεδο με την eSIM. Η συνολική βάση χρηστών για έξυπνα ρολόγια το 2020 αναμένεται να ξεπεράσει γρήγορα τα 150 εκατομμύρια.